Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD MOD BŁĘDY


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 gacek13445

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:MONGOLIA
Offline

Napisano 05.08.2010 15:47

Mam kilka problemów z modem cod. Mam nadzieję, że mi pomożecie.

1. Kiedy gram komandosem nie zabijam PPM(prawym przyciskiem myszy za 1 razem), tylko normalnie.

2. Kiedy dostanę Tajemnicę Generała, czyli zabicie z HE za 1 zamachem, także to nie działa.

3. Ten sam problem co w pkt. 2 mam także z Podręcznikiem Szpiega, który mówi, że Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE, i to także nie działa.

Bardzo proszę o pomoc. Kod daję w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Najlepszy sposób na rapidshare

#2 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 05.08.2010 16:19

moze daj Kod sma a nie amxx
  • +
  • -
  • 0

#3 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 05.08.2010 16:35

A może gość ma Notatki kapitana?
  • +
  • -
  • 0

#4 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 05.08.2010 16:36

Nie ma bo w standardowym kodzie jest jeden błąd ;) No ale do amxx jeszcze nie umiem dopisać.. ale z czasem..
  • +
  • -
  • 0

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 05.08.2010 17:45

HeHe podał .amxx zamiast .sma
I nie ma jak mu pomóc. Change Zrób tutka jak to naprawić ; / U mnie też to nie wiem czemu nie działa mimo iż wygląda dobrze.

Użytkownik camilost edytował ten post 06.08.2010 15:57

  • +
  • -
  • 1

#6 gacek13445

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:MONGOLIA
Offline

Napisano 05.08.2010 22:07

o kurde, sorka już daje

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Najlepszy sposób na rapidshare

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 06.08.2010 16:24

Wiem tylko, że podręcznik Szpiega daj 1/LosoWe szans na zabicie z HE za 1razem i że jeśli ma gracz HE to zabija za 1razem

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
	}

A wszystko zależy od tego:
entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5

Szukałem na necie co to robi, ale nic ciekawego nie znalazłem tylko takie cuda:
entity_get_int(grenade, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);

Jeszcze plugin co zadaje się większe dmg broniami w tym HE. Damage Control - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Tylko trzeba go 'rozszyfrować.
new classname[32]
				pev(idinflictor,pev_classname,classname,31)
				if(equal(classname,"grenade"))
?? :S
  • +
  • -
  • 1

#8 gacek13445

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:MONGOLIA
Offline

Napisano 08.08.2010 18:29

POMOCY???!!!!!!
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Najlepszy sposób na rapidshare

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 08.08.2010 18:35

Na botach to nie działa, ale jak z ludzmi grasz to tak. 1/LW - LOSOWE! szanse wylosuje Ci 1/3 to co 3 masz zabicie z HE 1/1.
Lookałem na wersji 0.7.9 i wszystko mi działało.
  • +
  • -
  • 1

#10 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 08.08.2010 18:42

Tutka :) Może mi warna zdejmą co? :)
No ale cóż, napiszę tylko tutaj.
Tam gdzie masz
damage = float(health);	


zmień na

damage = float(health)+200;	

i bez problemu zadziała (kilka razy w kodzie to jest, bodajże 3)
  • +
  • -
  • 0

#11 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 08.08.2010 18:57

Pomyłka z Twojej strony:
damage = float(health)+200;
Ma być tak
damage = float(health);

Nie potrzebne te +200 -,-
Skoro zabiera tyle HP ile ma przeciwnik(victim)

new health = get_user_health(this);
float(health)

Pobiera HP gracza który oberwał i tyle mu zadaje.
  • +
  • -
  • 1

#12 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 08.08.2010 19:01

Na logike masz rację. Ale Twoja wersja nie działa, moja działa :) Nie umiem tego wytłumaczyć
  • +
  • -
  • 0

#13 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 08.08.2010 20:13

Obie działają tylko trzeba trafić na losowy moment ; D Czyli na tą szansę kiedy się zada np. w AWP Sniper nie ma losowego trafienia i jest 1/1 i działa poprawnie logika = praktyka ;d

Jeśli chodzi o granaty to już co innego niż damage += float(health)

To już jest w tej linijce:
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
; ]
Jeśli tam ni masz informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 dopisz.
Albo do itemów które mają mieć 1/1 zabicie HE
  • +
  • -
  • 1

#14 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 09.08.2010 08:39

Moje działa bez momentu i bez logicznego wytłumaczenia nie zamierzam w swoim kodzie tego zmieniać - wszystko śmiga jak marzenie :)
  • +
  • -
  • 0

#15 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 09.08.2010 11:24

Wgraj sobie Bullet Damage albo ABD (Advanced). I zobaczysz jaka różnica. Twoje dodaje niepotrzebne 200 i wychodzi HPgracza+200 ; p
  • +
  • -
  • 1

#16 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 09.08.2010 15:46

Ja wiem jak to działa :)
Ale samo damage = float(health); nie zawsze zabijało, nie wiem czemu. Tutaj zabija zawsze :)
Dodatkowo, gacek12345, zablokuj vesthelm na serwerze - przeszkadza zabić z granata na hita :)
  • +
  • -
  • 1

#17 gacek13445

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:MONGOLIA
Offline

Napisano 10.08.2010 21:15

Dodatkowo, gacek12345, zablokuj vesthelm na serwerze - przeszkadza zabić z granata na hita


O co chodzi zablokuj vesthelm?? bo nie bardzo kumam ;P

10 sierpień 2010 - 21:18:
Change mógłbyś mi dać w załączniku przerobiony przez ciebie cod mod?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Najlepszy sposób na rapidshare

#18 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 11.08.2010 10:14

Nie mógłbym, podałem Ci co zmień. vesthelm - kamizelka + helmet (zablokuj np. standardowo restmenu (amxmoxmenu -> 9 -> 7)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych