Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Leczenie danej klasy niezależnie od broni.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2010 11:33

Witam.
Mam pytanie, jak zrobić aby dana klasa idąc na każdej broni była leczona. Nie chodzi mi tutaj o player_b_heal ,ponieważ w tamtej funkcji jest i totem, który jest zbędny. Ma ona leczyć sobie +10 HP co 5 sekund.

Z góry pozdro,
Slowly

@@Edit:
Korzystałem też z tego poradnika:
problem z odnawianiem HP
Lecz przy kompilacji wyskakują mi takie błędy:
dbmod_5.9.sma(6237) : error 017: undefined symbol "i"
dbmod_5.9.sma(6238) : error 017: undefined symbol "i"
dbmod_5.9.sma(6238) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9.sma(6238) : error 001: expected token: ";", but found ")"
dbmod_5.9.sma(6238) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9.sma(6238) : fatal error 107: too many error messages on one line
Wszytko wskazuje na to, że błąd jest w tej linijce:
if(task_exists(i+537)){
          remove_task(i+537)
}
Proszę o poinformowanie mnie jak to naprawić.

Użytkownik slowly edytował ten post 05.08.2010 13:07


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2010 14:06

daj całe sma
  • +
  • -
  • 0

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2010 14:40

Sorry, ale sma nie mogę dać. Nie możesz po prostu tutaj mi podać funkcji, które będą leczyły daną klasę co każde 5 sekund?

Użytkownik slowly edytował ten post 05.08.2010 15:20


#4 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.08.2010 15:36

slowly niestety bez sma nie pomgagaja.. wytnij sobie klasy , Itemki

Spróbuj wyjąć funkcje ze co zabicie Barba dostaje 20 hp :)

Użytkownik Tomi edytował ten post 05.08.2010 15:41


#5 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2010 17:07

Ale nie rozumiem zupełnie sytuacji. Po co Ci DarkGL moje .sma? Może chcesz je sprzedać na ruskim rynku? $)

#6 Pawlak093

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 954
Master

  • Postów:1 672
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 05.08.2010 17:08

Ale nie rozumiem zupełnie sytuacji. Po co Ci DarkGL moje .sma?

po to by Ci pomóc? Jeżeli nie podasz to borykaj się sam z tym problemem.
  • +
  • -
  • 0

#7 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2010 17:39

hmm... Pawlak najwyraźniej nie rozumiesz mojego problemu. Inni ludzie potrafią pomóc bez wglądu w .sma ;) Sądzę, że DarkGL jest na takim poziomie w programowaniu, że da radę to zrobić... xP

Użytkownik slowly edytował ten post 05.08.2010 17:44


#8 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 05.08.2010 17:52

Ciekawe dlaczego dla Ciebie umiejętność programowania jest jednoznaczna z wróżeniem? Bez sma dostaniesz taką samą odpowiedz co "podał" kompilator: nie zdefiniowany symbol "i", sposób naprawy: zdefiniuj go albo daj tą funkcję tu.
  • +
  • -
  • 0

#9 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.08.2010 18:30

nie masz oznaczenia za co odpowiada I

Użytkownik Tomi edytował ten post 05.08.2010 18:30


#10 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2010 19:37

Dobra sam sobie poradziłem, temat można zamknąć!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych