Witam. Chciałbym dowiedzieć się czegoś na temat source - czym się różni od amxx'a. Proszę wystrzegać się odpowiedzi typu "jedno jest pod hl1 a drugie pod hl2" gdyż takie odpowiedzi są po prostu śmieszne.
Ogólnie rzecz ujmując: chce wiedzieć czym się różnią te języki - czy inaczej wyglądają w budowie, w komendach lub nazwach(np broni). Z góry dziękuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Source mod a amxxróżnice w pisaniu
Temat rozp.
Weither
, 24.07.2010 23:29
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.07.2010 23:29
#2
Napisano 24.07.2010 23:46
Pluginy do SourceModa pisze się w trochę bardziej rozwiniętej wersji Pawna (np zauważyłem struktury, których pod amxx nie ma). Interfejs programistyczny jest nieco inaczej zorganizowany, chociaż wiele funkcji z rdzenia ma swoje odpowiedniki. Oba środowiska bazują na rejestrowaniu zdarzeń. Ciężko mi mówić o szczegółach, bo piszę tylko do amxx.
#3
Napisano 24.07.2010 23:47
Może nie tyle co różnica co wprowadzenie, ale jeśli umiesz zwykłego pawn'a to od razu zobaczysz te różnice:
Introduction to SourcePawn - AlliedModders Wiki
Nazwy broni i funkcje się różnią. Najlepiej poczytaj na alliedmods.net , bo tutaj głównie skrypterzy zajmują się pawn'em a nie jego odmiana source.
Introduction to SourcePawn - AlliedModders Wiki
Nazwy broni i funkcje się różnią. Najlepiej poczytaj na alliedmods.net , bo tutaj głównie skrypterzy zajmują się pawn'em a nie jego odmiana source.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych