Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
184 odpowiedzi w tym temacie

#21 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.07.2010 09:33

niestety bez tego pojawi się to w nowej wersji
  • +
  • -
  • 0

#22 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 24.07.2010 09:51

No i nareszcie wyszedł :D ale kodu w <CENZURA> ^^

Może teraz ktoś by zrobił z 4 duże mapy do tego i Ogień.

#23 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.07.2010 10:22

HL nie lubi dużych przestrzeni (a szczególnie gdy ma się je naraz renderować)
  • +
  • -
  • 0

#24 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.07.2010 10:40

Zostały pominięte profesje, a tak poza tym w grze są 4 kasy i 8 profesji defacto 2 na każdą klasę :) Pominąłem ze względu na brak skilli, które to się pojawią dopiero w kolejnej wersji.

@Abes Mapper, może i nie lubi ale pokombinuję z maksymalną wielkością mapy, a grywalnością na niej.
A jakby ustawić renderowanie 2x mniej niż standardowo ?

Użytkownik Ortega edytował ten post 24.07.2010 10:46

  • +
  • -
  • 0

#25 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 24.07.2010 11:00

Itemy działają tylko na jednej mapie ?
Bo grałem wczoraj na m2modzie i po zmianie mapy itemy mi zniknęły.
  • +
  • -
  • 0

#26 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.07.2010 11:07

A jakby ustawić renderowanie 2x mniej niż standardowo ?

Wtedy robi się nieskończone powielanie obrazu i brzydko to wygląda.
Niestety ten silnik nie jest przeznaczony do dużych przestrzeni :F
Jedynie można by zrobić jakieś miasteczko co było w metinie i kawałek miejsca za murami
  • +
  • -
  • 0

#27 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.07.2010 11:07

Nie ma zapisu itemów, jak chcesz go zrobić to zajrzyj na koniec kodu ;)

@Abes Mapper, no i coś takiego myślałem zrobić. Bo mapa o rozmiarach dusta powinna wystarczyć dla 32 graczy na raz :) W końcu twórcy to przewidzieli ^^

Użytkownik Ortega edytował ten post 24.07.2010 11:09

  • +
  • -
  • 0

#28 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 24.07.2010 11:27

hehe wystarczy wysokość od zmieni do nieba dać mniejszy tu jakieś skałki i już nam HL good działa :D

#29 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.07.2010 11:46

mapa jak dust tylko plaska i ewentualnie cos jakby 2 pozimomy/jaskinie np jak na de_storm :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#30 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.07.2010 11:47

hehe wystarczy wysokość od zmieni do nieba dać mniejszy tu jakieś skałki i już nam HL good działa

To ma być mapa a nie pare skałek.

Co do pluginu to może jakieś moby z krabów ? Albo innych monsterów za które się dostaje troche expa :P
  • +
  • -
  • 0

#31 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.07.2010 11:49

w nowej wersji zostanie dodane cos jak monster mod :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#32 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 24.07.2010 11:50

G[o]Q - za pomoc w systemie zapisu na mysql( który nie zostanie niestety upubliczniony )

nie ma to jak dziękować za coś czego "nie ma"

#define g_isalive(%1) is_user_alive(%1)

a może tak zrobić by z każdą funkcją ? ^_^

Wszystkie:
if(shoes_skills[Player_Class[id]][id][3] < 0){

				format(Data,1024,"<font color=%s>HP : %d</font><br />",item_color_bonus_down,shoes_skills[Player_Class[id]][id][3])

				write_file(path_to_file,Data,-1);

			}

			else if(shoes_skills[Player_Class[id]][id][3] != 0)

			{

				format(Data,1024,"<font color=%s>HP : + %d</font><br />",item_color_bonus_up,shoes_skills[Player_Class[id]][id][3])

				write_file(path_to_file,Data,-1);

			}

			

			if(shoes_skills[Player_Class[id]][id][4] < 0){

				format(Data,1024,"<font color=%s>INT : %d</font><br />",item_color_bonus_down,shoes_skills[Player_Class[id]][id][4])

				write_file(path_to_file,Data,-1);

			}

			else if(shoes_skills[Player_Class[id]][id][4] != 0)

			{

				format(Data,1024,"<font color=%s>INT : + %d</font><br />",item_color_bonus_up,shoes_skills[Player_Class[id]][id][4])

				write_file(path_to_file,Data,-1);

			}
Wszystkie funkcje public info_*(id), toż to nadmiar kodu.

Ogólnie to brak sensownych pętli, bo przewijam i przewijam i widzę jedno i to samo.
  • +
  • -
  • 0

#33 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.07.2010 12:05

@ Pavulon

kod modu wygląda jak g***o

Nie ma się czemu dziwić. W zasadzie oprócz tego, że to wszystko płynnie działa.

Zastanawiam się po co ta makro definicja, może dla zmniejszenia 2 linijek kodu i zwiększenia niewydajności pluginu.
  • +
  • -
  • 0

#34 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.07.2010 13:44

pavulon po takim czasie nie mogłem patrzeć na ten kod dlatego wolę to napisać od początku dużo lepiej :)
  • +
  • -
  • 0

#35 dayman

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Kazahstan
Offline

Napisano 24.07.2010 14:28

Postawił ktoś już gdzieś ten mod ? Pograł bym :)
  • +
  • -
  • 0

#36 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.07.2010 14:36

tak mam server ale nie wiem czy mogę podać ip i są jakieś problemy z downloadem ;)
  • +
  • -
  • 0

#37 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 24.07.2010 14:46

Hehe :) Muszę zacząć w to grać żeby dorównać mojemu Wojowi w prawdziwym Metku ;] jak ktos chce 67 lvl to pisac xD
  • +
  • -
  • 0

#38 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 24.07.2010 16:33

ok działa wszystko zle wgralem folder sound :)

ip takie jak wyzej dalem kto chce looknac niech patrzy.
  • +
  • -
  • 0

#39 Gładki

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 24.07.2010 16:38

Zapraszam do testowania moda Wyszedł zajefajny ^-^ Na serwerze Ojca Dyrektora Próbowałem wypas poprostu
  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij add.png


#40 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.07.2010 16:39

Może i mod jest kiepski. Jednak nie pozwala na więcej nowości stary już bardzo silnik HL1. Jednak w kolejnej wersji (tak , tak jak wszystko trzeba odkładać) planuję wykorzystać całkowite maksimum tego silnika osiągając przy tym idealną grywalność. Kolejnym krokiem wtedy pozostanie mi chyba tylko Source. Szkoda, że nie można pokombinować z tym GoldSRC ale to już nie moja wina.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych