Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Trzęsienie ekranu
Temat rozp.
.minD
, 21.07.2010 08:06
14 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.07.2010 08:06
szukam pluginu który powoduje, że gdy gracz biegnie trzęsie mu się ekran (tak jak w Cod MW2, czy BF2 BC2)
#2
Napisano 21.07.2010 11:06
Nie spotkałem się z czymś takim, lecz wiem że w pluginie Deagle Power v2.1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X coś takiego występuje podczas strzelania.
#3
Napisano 21.07.2010 23:04
Chyba to chciałeś podać Screen Shake 1.0 by ThantiK - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#5
Napisano 21.07.2010 23:30
próbowałem dać punchangle {0, 0, X} co 0.5 sekundy gdzie +-X zalezy od predkości gracza, ale strasznie szarpało. żeby było łagodne musiałbym zrobić coś podobnego jak w sniper effect, ale to kupa roboty może komuś będzie się chciało bardziej niż mi
#6
Napisano 22.07.2010 00:12
ja teraz bawiłem się z tym Shacke Screen że gracz +forwad i tworzy ten efekt niestety false
#7
Napisano 23.07.2010 11:39
chodzi mi o to, że gdy gracz biegnie to trzęsie mu się ekran tak jak w realu
#8
Napisano 23.07.2010 12:39
Masz tutaj funkcje wykrywającą kiedy gracz biegnie a kiedy się skrada.
#alliedmods
oraz message
Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
Jakoś przerobisz, poskładasz i będzie śmigało jak ta lala Raczej powinno.
plugin_init()
register_forward( FM_CmdStart, "FMCmdStart" );
public FMCmdStart( id, uc_handle, randseed )
{
new Float:fmove, Float:smove;
get_uc(uc_handle, UC_ForwardMove, fmove);
get_uc(uc_handle, UC_SideMove, smove );
new Float:maxspeed;
pev(id, pev_maxspeed, maxspeed);
new Float:walkspeed = (maxspeed * 0.52);
fmove = floatabs( fmove );
smove = floatabs( smove );
if(fmove <= walkspeed && smove <= walkspeed && !(fmove == 0.0 && smove == 0.0))
{
client_print( id, print_center, "WALKING" );
}
else
{
client_print( id, print_center, "RUNNING" );
}
}
#alliedmods
oraz message
Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
Jakoś przerobisz, poskładasz i będzie śmigało jak ta lala Raczej powinno.
#9
Napisano 24.07.2010 18:20
uważaj bo skleje właśnie szukam osoby która to zrobi
#10
Napisano 25.07.2010 10:24
hehehe zrobiłem
Wymagane moduły to:
Engine i fakemeta
Pluginy:
ShackeSS_FF.amxx 2,5 KB 10 Ilość pobrań
ShackeSS_FF.sma 1,01 KB 36 Ilość pobrań
ShackeSS_FF.amxx
Wymagane moduły to:
Engine i fakemeta
Pluginy:
ShackeSS_FF.amxx 2,5 KB 10 Ilość pobrań
ShackeSS_FF.sma 1,01 KB 36 Ilość pobrań
ShackeSS_FF.amxx
#11
Napisano 25.07.2010 10:59
Raczej nie o taki efekt chodziło gościowi
@down : Bo to jest zbyt mało realistyczne
@down : Bo to jest zbyt mało realistyczne
#12
Napisano 25.07.2010 11:17
A to dlaczego? Niech on oceni Knopers
#13
Napisano 26.07.2010 15:19
Zrobiłem to co sugerował R3X, efekt chyba lepszy niż HARDBOTa ale nie wiem czy taki był oczekiwany bo nie gram w coda.
Załączone pliki
#14
Napisano 26.07.2010 23:19
no no gdybyś jeszcze dodał zawirowania kąta Z (gfOffset[id][2]) byłoby jak w Codzie
#15
Napisano 27.07.2010 21:22
sorka ale pzretestuje dopiero jutro bo dzisiaj nie mogę ;(
31 lipiec 2010 - 12:12:
chodziło mi o taka rzecz jaka jest tutaj na filmiku pokazana gdy koles biegnie
31 lipiec 2010 - 12:12:
chodziło mi o taka rzecz jaka jest tutaj na filmiku pokazana gdy koles biegnie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych