Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tryb OdliczaniaOdliczanie NP: od 60 sekund do zera.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.11.2010 14:55

Nie włączy się wogóle.
  • +
  • -
  • 0

#22 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 01.11.2010 14:57

Bo coś źle robisz :o

#23 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.07.2011 18:10

public UruchomOdliczanie(id)
{
	
        Odliczanie[id] = 3
	
	if(Odliczanie > 0)
	{
		TakeDamage;
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	}
	
        
        if(task_exists(id + 3431))
        {
                remove_task(id + 3431)
        }
        set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

Mam błąd w linii if(Odliczanie > 0)

Jak zrobić żeby się wywoływała funkcja TakeDamage i rendering był ustawiany gdy Odliczanie jest większe od 0?



@@edit.

Sprawa rozwiązana.

Użytkownik BoB0_ edytował ten post 30.07.2011 10:21

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych