Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

kilka pytań+ reputacja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kactuzz

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:lol?
Offline

Napisano 19.07.2010 08:04

Witam
Mam kilka pytań co do Diablo :
- Jak dodać do danej klasy żeby po naładowaniu noża dostała m4 lub ak
- Jak dodać żeby na start zawsze otrzymywała item : "Sword"
- Jak dodać żeby po wyjęciu noża natychmiast stała się nie widzialna
- Jak zrobić żeby klasa była przezroczysta
- Jak zrobić żeby klasa mogła ożywiać tak jak nekromanta
- Jak zrobić żeby klasa miała sv_gravity 450 , noże ninjy , latarke maga i skoki palladyna
- Jak dodać prędkość do danej klasy
- Jak zrobić żeby klasa była odporna na archy
- Jak zrobić żeby klasa miała fireballe.
- jak zrobić żeby klasa miała kilka dodatkowych skoków
Za wyszystkie odp dziękuje i daje reputacje.
  • +
  • -
  • 0

#2 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 19.07.2010 14:00

ad 1. pod
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade)
case Twoja klasa: fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
lub
case Twoja klasa: fm_give_item(id, "weapon_ak47")
ad 2. pod
new player_ring[33]		//ring stats bust +5
dodaj
new c_sword[33]
teraz znajdz
if(player_sword[id] == 1)
zamien na
if(player_sword[id] == 1 || c_sword[id] = 1)
teraz
if(player_sword[id] == 0)
na
if(player_sword[id] == 0 || c_sword[id] == 0)
teraz szymamy
if(player_sword[id] == 1){
zamieniamy na
if(player_sword[id] == 1 || c_sword[id] == 1){
teraz
if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE ){
na
if(player_sword[attacker_id] == 1 || c_sword[attacker_id] && weapon==CSW_KNIFE ){
teraz
}else if(player_sword[id] == 1)
na
}else if(player_sword[id] == 1 || c_sword[id == 1)
teraz
g_haskit[id] = 0
pod dodaj
c_sword[id] = 0[code]
i pod klasa c_sword[id] = X

X--> Wartos dmg noza
ad 3. [code]if(player_class[id] == Twoja klasa) time_delay*=0.1[/code]
ad 4.Pod
[code]if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 13
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}[/code]
dodaj
[code]if (player_class[id] == Twoja klasa)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 50
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}[/code]
ad 5. pod klasa dopisz [code]g_haskit[id] = 1[/code]
ad 6.
Szukamy
[code]if(player_class[id]==Hunter)[/code]
Dodajemy Nad
[code]if(player_class[id]==Twoja klasa)
{
set_user_gravity(id, 0.56)
}[/code]
Szykamy
[code]if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag)) {[/code]
Zamieniamy na
[code]if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag || player_class[id] == Twoja klasa)) {[/code]
znajdz
[code]if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)[/code]
zamien na
[code]if( player_class[id]== Paladyn || player_class[id]== Twoja klasa ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)[/code]
Pod
[code]if(player_class[id] == Ninja) knifes = 5 + floatround ( player_intelligence[id]/10.0 , floatround_floor )[/code]
dopisz
[code]else if(player_class[id] == Twoja klasa) knifes = 5 + floatround ( player_intelligence[id]/10.0 , floatround_floor )[/code]
ad 7. 
Znajdz
[code]else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)[/code]
Dodaj pod
[code]else if(player_class[id] == Twoja klasa) speeds= -X + floatround(player_dextery[id]*1.3)

X--> Punkty szybkości
ad 8 i 9.
Musisz zrobic new zmienna[33] do antyarchy i do firebali
na podstawie linku z ad 10
ad 10.
[Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Jak cos nie bedzie ci chodzic albo bedzie error to napisz gdzie i co

Użytkownik xdx551 edytował ten post 19.07.2010 14:31

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych