Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

POrawkja w pluginie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dragon16

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:55
Offline

Napisano 27.09.2008 20:34

siema jest w tylko pliku sma jakis błąd , bo jaak daje do kompilatora to go niechce przerobic na amxx , mi sie wydaje ze wszystko je git
#include <amxmodx> 

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/dragon/1g.mp3","sound/misc/dragon/d.mp3","sound/misc/dragon/w.mp3"}
new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/dragon/a.mp3","sound/misc/dragon/u.mp3","sound/misc/dragon/y.mp3"}

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") 
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
} 

public plugin_precache() 
{ 
  new i 
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) 
  precache_generic(sounds_ct[i]) 

  new u 
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) 
  precache_generic(sounds_terro[u]) 
} 

public ct() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) 
} 

public terro() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) 
}

  • +
  • -
  • 0

#2 PeZeT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:80
Offline

Napisano 27.09.2008 20:41

Jaka nazwa tego pluginu :lol:
  • +
  • -
  • 0

#3 Dragon16

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:55
Offline

Napisano 27.09.2008 20:43

sound_mp3

[ Dodano: 27-09-2008, 21:44 ]
nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee to nie tamto to mi skompiluj
#include <amxmodx> 

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/dragon/za***ista.mp3","sound/misc/dragon/zajebista2.mp3","sound/misc/dragon/zajebista3.mp3"}
new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/dragon/zajebista4.mp3","sound/misc/dragon/zajebista5.mp3","sound/misc/dragon/zajebista6.mp3"}

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") 
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
} 

public plugin_precache() 
{ 
  new i 
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) 
  precache_generic(sounds_ct[i]) 

  new u 
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) 
  precache_generic(sounds_terro[u]) 
} 

public ct() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) 
} 

public terro() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) 
}


[ Dodano: 27-09-2008, 21:50 ]
No pomorzcieee
  • +
  • -
  • 0

#4 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 27.09.2008 21:05

łap

[ Dodano: 27-09-2008, 22:10 ]
łap jeszce to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych