Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

max lvl 401 COD MOD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Derakcz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 15.07.2010 15:26

1.Witam bo mam taki problem czy mógłby mi ktos zrobić gotowy max lvl 401 w COD MOD cs

2.CZy mogłbym mi ktos powiedziec nieweim czy jest jakis bug czy co ze niektorzyu gracze moge sobie np na komandosie kupic inna bron niz deagle albo sniper moze kupic shota.

3. I chciałbym sie zapytac jak zrobic wlasny itemy np

1/1z scouta nazwa scout max
1/4z famasa tlyko dla rambo nazwa FAMAS extra
i taki item co daje plus 10 do wszystkich statystyk nazwa Item EXTRA
i jesze 1 item ze jeest sie PRawie niewidocznym i ma sie tylko noz

Z gory thx

PS gdby trzeba bylo sma pisac:D

DAJE KARME DUZO
  • +
  • -
  • 0

#2 XereS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:160
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 15.07.2010 16:38

2.CZy mogłbym mi ktos powiedziec nieweim czy jest jakis bug czy co ze niektorzyu gracze moge sobie np na komandosie kupic inna bron niz deagle albo sniper moze kupic shota.


To musisz sobie sam zablokować w amxmodmenu.



DAJE KARME DUZO



Spoko mam jedzenie
  • +
  • -
  • 0

#3 Letnie Chamskie B00m

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 15.07.2010 16:43

Daj sma cod to ci zrobie te lvl

#4 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.07.2010 17:06

zwiększenie Lvla:
CoD - Moce, itemy itp... - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Generator Tabel Expa:
Generate Exp Table - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

1/1 z Scout
Błąd-Klasa postaci - Nieoficjalny polski support AMX Mod X (czytaj temat od Dołu)

co do Niewidzialności to robisz podobnie jak z Scout ale:


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == np. 41)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransAlpha, 7); // 7 to przykład (widoczność Ninja w Diablo)
}

dodajesz to do public Odrodzenie

Użytkownik AmD edytował ten post 15.07.2010 17:06

  • +
  • -
  • 0

#5 Derakcz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 15.07.2010 19:59

sma. w zalaczniku

15 lipiec 2010 - 20:20:
AMD Dodalem to do plublic odrodzenie i niechce sie skompilowac

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.07.2010 20:45


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           4088 bytes
Code size:            60100 bytes
Data size:            43380 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  123952 bytes
Done.
u mnie się kompiluje...


@edit sry zły Public
sprawdź tutaj jest z tym itemem:

Wklejka #365082 | Wklej.org

Użytkownik AmD edytował ten post 15.07.2010 20:51

  • +
  • -
  • 0

#7 Derakcz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 15.07.2010 20:54

u mnie mzoe zle dodalem ok reszta niewazna bo widze ze nic z tego nie bedzie ale dam reputa za fatyge, chciałbym stworzyc niewidzialną klase o nazwie szpieg

dodalem jej hp, pancerz itp itd born knife

ale sie nie skompiluje

pisze

Your plugin failed to compile! Read the errors below:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/groups/amxmodx/tmp3/texttElrIg.sma(165) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
/groups/amxmodx/tmp3/texttElrIg.sma(166) : error 010: invalid function or declaration

2 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/texttElrIg.amx (compile failed).

JAKNY KTOS MÓGŁ TO PROSIŁBYM O DODANIE IEWIDZIALNOSCI do 35 i grawitacje repa dam

.sma w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 15.07.2010 23:44

Łapaj

#9 Derakcz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 16.07.2010 08:24

dzięki wielkie ale jak tui sie daje reputa bo niebyt wiem;d

a i jak zrobic zeby mial tylko noz bez pistola;d

16 lipiec 2010 - 08:25:
a i jak zrobic zeby to byla klasa premium?
  • +
  • -
  • 0

#10 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 16.07.2010 08:49

Nóż bez "pistoleta"?

        if ((weapon != CSW_C4 ) && (klasa_gracza[id] == NAZWAKLASY))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}

wklej to do właściwości klasy.

Klasa premium:

W tym
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{


to:
	if(item == NAZWAKLASY && !(get_user_flags(id) & FLAGA_ADMINA))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup premium to sobie zagrasz ta klasa! :D");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


@Aha, jak nie wiesz jak się daje reputacje to ten zielony plusik...

Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 08:50

  • +
  • -
  • 0

#11 Derakcz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 16.07.2010 09:36

klase premium sobie zrobielm juz sam:d

ale trzbea mi jesze tak zeby np ja dostaneawp zniper zebym nie mial awp

16 lipiec 2010 - 09:41:
a to zeby byl tlyko noz to gdzie dokladnie wklejic w public wlasciwosci klasy czy co bo nie moge cos znależć? prosilbym o szczegolowe informacje
  • +
  • -
  • 0

#12 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 16.07.2010 09:48

Znajdź

case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}


usuń


give_item(id, "weapon_awp");


Szukasz

switch(klasa_gracza[id])


nie opodal tego masz

case NAZWA_TWOJEJ_KLASY:
{
twoje_wlasciwosci;
}


i tam w klamrach dodajesz tego ifa co Ci dałem.

Jak nie działa to pisz.

Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 09:49

  • +
  • -
  • 0

#13 Derakcz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 16.07.2010 10:40

kawalem wycinku klasa Inviaible patrz
		case Demolitions:
		{
			give_item(id, "weapon_aug");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
		}
		case Rusher:
		{
			give_item(id, "weapon_m3");
		}
		case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
		}
		case Invisible:
		{
			give_item(id, "weapon_knife");
			set_user_gravity(id, 0.7);
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
			client_cmd(id,"weapon_knife")
            engclient_cmd(id,"weapon_knife")			
		}

a w tym drugim chodzi ci o to

[code]	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		[b][b]give_item(id, "weapon_awp");[/b][/b]
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;[/code]

16 lipiec 2010 - 10:44:
w tym pierwszym zrobilem tak i nie dziala

16 lipiec 2010 - 15:50:
to ebz awp nie dziala

usunąlem

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");

to pogrubione

a to zeby byl sam noz tez nie dziala
  • +
  • -
  • 0

#14 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 16.07.2010 17:15

			give_item(id, "weapon_knife");

to nie potrzebne, nóż to standardowy weapon.


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");

całe to usuń...


case Invisible:
{
set_user_gravity(id, 0.7);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
if ((weapon != CSW_C4 ) && (klasa_gracza[id] == Invisible))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}

}

  • +
  • -
  • 0

#15 Derakcz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 16.07.2010 21:23

mam tak i nie dziala

}
		case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
		}
		case Invisible:
		{
			set_user_gravity(id, 0.4);
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 18);
		if ((weapon != CSW_C4 ) && (klasa_gracza[id] == Invisible)	
		}	    
		client_cmd(id,"weapon_knife")
        engclient_cmd(id,"weapon_knife")
        {
       
	}

17 lipiec 2010 - 14:48:
czy powie mi ktos wreszcie jak to zrobic? zeby moja klasa miala tlyko noz i jest jesze jeden bug gdy sie kogos zabije to niewidzialnosc znika
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych