Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd-Klasa postaciCodMod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
27 odpowiedzi w tym temacie

#21 IcOzTeGo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Goleniów
Offline

Napisano 12.07.2010 18:08

Ehh znowu musiałem coś zepsuć
Przy kompilacji mam
QTM_CodMod.sma(78) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
QTM_CodMod.sma(79) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(112) : error 001: expected token: "}", but found "new"
QTM_CodMod.sma(138) : error 001: expected token: "}", but found "-rational value-"
QTM_CodMod.sma(599) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(602) : warning 217: loose indentation
i jeszcze nie mogę prze kompilować bo wyskakuje
4 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 12.07.2010 18:09

  • +
  • -
  • 0

#22 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 12.07.2010 19:14

gdzie postawiłeś 2 klamry zamiast 1
  • +
  • -
  • 0

#23 IcOzTeGo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Goleniów
Offline

Napisano 12.07.2010 20:12

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage = float(health);

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}

Ja błędów nie widzę
A co do tego
4 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
TO co nie chodzi ??

A co do tego Tematu To jak niby???

Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 12.07.2010 20:14

  • +
  • -
  • 0

#24 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 12.07.2010 21:43

podaj sma , a co do tantego tematu to wejdz sma spadochronu i dac funkce w te same miejsca w cod modzie ale nie pomoge ci z tym spadochronem.
  • +
  • -
  • 0

#25 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 12.07.2010 22:36

ps. Nie korzystajcie z mojego Tutoriala ponieważ jest zły teraz to zauważyłem

podczas dodawania funkcji If trzeba inaczej to zrobić:

dla 1/1 z Knife:

Szukamy"


if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);


pod tym dodajemy nasz nowy item czyli:


if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 53) // zmieniamy wartość ==53
damage = float(health);
U mnie akurat jest to item numer 53.

Item powinien działać sprawdzałem :)

Użytkownik AmD edytował ten post 12.07.2010 22:36

  • +
  • -
  • 0

#26 IcOzTeGo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Goleniów
Offline

Napisano 13.07.2010 12:34

dobra daje .sma bo znowu coś zrąbałem i czy możecie coś napisać dlaczego nie nadpisuje mi .amx przy kompilacji

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#27 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 13.07.2010 13:06

nie miałeś 2 klamr i 1 przecinka

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#28 IcOzTeGo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Goleniów
Offline

Napisano 17.07.2010 09:11

Dawno nie pisałem :P ale wracam po spadochron więc wie ktoś jak ?????
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych