Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
public add_respawn_bonus(id) { if (player_b_respawn[id] > 0) { new svIndex[32] num_to_str(id,svIndex,32) new roll = random_num(1,player_b_respawn[id]) if (roll == 1) { new maxpl,players[32] get_players(players, maxpl) if (maxpl > 2) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000) set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) } else { set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5) show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie") } } } }
public respawn(svIndex[]) { new vIndex = str_to_num(svIndex) spawn(vIndex); } { if (c_respawn[id] > 0) { new svIndex[32] num_to_str(id,svIndex,32) new roll = random_num(1,c_respawn[id]) if (roll == 1) { new maxpl,players[32] get_players(players, maxpl) if (maxpl > 2) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000) set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) } else { set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5) show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie") } } } }
public respawn(svIndex[]) { new vIndex = str_to_num(svIndex) spawn(vIndex); }
Spoiler
public add_respawn_bonus(id) { if (player_b_respawn[id] > 0 || c_respawn > 0) { new svIndex[32] num_to_str(id,svIndex,32) new roll = random_num(1,player_b_respawn[id] || c_respawn[id]) if (roll == 1) { new maxpl,players[32] get_players(players, maxpl) if (maxpl > 2) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000) set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) } else { set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5) show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie") } } } }
public respawn(svIndex[]) { new vIndex = str_to_num(svIndex) spawn(vIndex);
Żaden z nich nie zadziałał, więc stąd moja prośba, czy ktoś mógłby wskazać jaki błąd zrobiłem oraz przedstawić poprawny kod?
Drugim moim pytaniem jest jak zrobić, żeby dana klasa po wyciągnięciu noża stała się niewidzialna (coś podobnego do umiejętności ludzi w modzie War3TF)? Za wszystko z góry dziękuję. Za pomoc dam plusa (oczywiście jeśli będę mógł z racji tej, że jestem tu nowy).
public add_respawn_bonus(id) { if (player_b_respawn[id] > 0) { new svIndex[32] num_to_str(id,svIndex,32) new roll = random_num(1,player_b_respawn[id]) if (roll == 1) { new maxpl,players[32] get_players(players, maxpl) if (maxpl > 2) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000) set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) } else { set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5) show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie") } } } }
public respawn(svIndex[]) { new vIndex = str_to_num(svIndex) spawn(vIndex); } { if (c_respawn[id] > 0) { new svIndex[32] num_to_str(id,svIndex,32) new roll = random_num(1,c_respawn[id]) if (roll == 1) { new maxpl,players[32] get_players(players, maxpl) if (maxpl > 2) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000) set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) } else { set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5) show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie") } } } }
public respawn(svIndex[]) { new vIndex = str_to_num(svIndex) spawn(vIndex); }
Spoiler
public add_respawn_bonus(id) { if (player_b_respawn[id] > 0 || c_respawn > 0) { new svIndex[32] num_to_str(id,svIndex,32) new roll = random_num(1,player_b_respawn[id] || c_respawn[id]) if (roll == 1) { new maxpl,players[32] get_players(players, maxpl) if (maxpl > 2) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000) set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) } else { set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5) show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie") } } } }
public respawn(svIndex[]) { new vIndex = str_to_num(svIndex) spawn(vIndex);
Żaden z nich nie zadziałał, więc stąd moja prośba, czy ktoś mógłby wskazać jaki błąd zrobiłem oraz przedstawić poprawny kod?
Drugim moim pytaniem jest jak zrobić, żeby dana klasa po wyciągnięciu noża stała się niewidzialna (coś podobnego do umiejętności ludzi w modzie War3TF)? Za wszystko z góry dziękuję. Za pomoc dam plusa (oczywiście jeśli będę mógł z racji tej, że jestem tu nowy).
Ładowanie niewidzialności na nożu + zmniejszony czas ładowania...
Najpierw chciałbym dodać że problem z respawnem już załatwiłem.
Ładowanie niewidzialności na nożu + zmniejszony czas ładowania...
Tak to bym potrafił, ale nie chcę korzystać z tej opcji bo zamierzałem dać inną moc na naładowanym nożu. Podałem przykład rasy ludzi na War3FT, na każdej broni mają inny render, na nożu widać ich najmniej.