Witam jak w temacie
chciał bym napisać plguin który będzie dodawać zapasową amunicję ( tę drugą jak w m4 30 | 90)
od statru
zaczyna się runda i od razu dostaje się ammo
za 5 sek następne itd ( potrzebuje to na zombi mod BIOHAZARD)
potrzebne komendy
cs_set_user_bpammo
cs_get_user_bpammo
licznik co 5 sek
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodawanie ammo zapasowego co 5 sek
Temat rozp.
Daku
, 20.06.2010 14:12
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.06.2010 14:12
#2
Napisano 20.06.2010 15:04
Może to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Give Ammo every 5s"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "R3X"
new gcvarAmmo;
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_cvar("amx_ammo_interval","5");
gcvarAmmo = register_cvar("amx_ammo_suply", "10");
}
public plugin_cfg(){
new Float:fTime = get_cvar_float("amx_ammo_interval");
log_amx("%f", fTime);
set_task(fTime, "eventGiveAmmo", 232,_,_,"b");
}
public eventGiveAmmo(){
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_alive(i))
giveAmmo(i);
}
}
giveAmmo(id){
new wid = get_user_weapon(id);
switch(wid){
case CSW_KNIFE, CSW_C4, CSW_HEGRENADE, CSW_SMOKEGRENADE, CSW_FLASHBANG:{}
default:{
new ammo = cs_get_user_bpammo (id, wid ) + get_pcvar_num(gcvarAmmo);
ammo = min(ammo, 200);
cs_set_user_bpammo(id, wid, ammo);
}
}
}
#3
Napisano 20.06.2010 15:18
Po co task, wykryj przeładowanie i wtedy dodawaj, oraz 3 magazynki na starcie
#4
Napisano 20.06.2010 15:51
plugin nie dodaje amunicji ;/, po ile ma jej dodawać ???
Użytkownik Daku edytował ten post 20.06.2010 15:53
#5
Napisano 20.06.2010 16:22
Cvary są: co amx_ammo_interval po amx_ammo_suply sztuk
wkleiłem wersję 1.1 z wyłączeniem noża paki i granatów
wkleiłem wersję 1.1 z wyłączeniem noża paki i granatów
#6
Napisano 20.06.2010 16:33
dodaje mi tylko granaty po 10 co ok 5 sek ;/ a chciałem tylko ammo
wersja 1.1 nie chce sie skomplikować
wersja 1.1 nie chce sie skomplikować
Użytkownik Daku edytował ten post 20.06.2010 16:34
#7
Napisano 20.06.2010 16:39
zabrakło : poprawiłem
#8
Napisano 20.06.2010 16:42
z programowania jestem ZIELONY ale dajcie czas to ogarnę
działa ELEGANCKO
działa ELEGANCKO
Użytkownik Daku edytował ten post 20.06.2010 16:57
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych