Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

SideJump - mała przeróbka.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 cyber2hot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
Offline

Napisano 19.09.2008 15:04

Witam. Ostatnio przerabiałem sobie kod:
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1512

i uzyskałem efekt, że zamiast super skoków na boki, wykonywał skok do przodu (po przez biegu przed siebie + spacja)! - jednak miałem jedno ale... nie podoba mi się to, że W + SPACE (W - do przodu - Space - skok ;)). Chciałbym CTRL+SPACE (kucanie + skok).

Próbowałem to na wiele sposobów, jednak nie wiem! Tym bardziej, nie mam żadnego pojęcia o oprogramowaniu... i ostatnie pytanie - jak zrobić by ten super skok, był dostępny tylko dla TERRORYSTÓW? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź!
  • +
  • -
  • 0

#2 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 19.09.2008 15:13

Zły dział, przenosze do Scripting/Pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#3 cyber2hot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
Offline

Napisano 19.09.2008 15:45

Dobra - zrobiłem takie cuda. Udało mi się po licznych próbach utworzyć, super skok SPACJA + E ;) (nagły napływ wiedzy po przeczytaniu tutejszych artykułów :P). Jednak, nie wiem co za komenda odpowiada za to, że ten super skok należy tylko dla terrorystów... wie ktoś?.

[ Dodano: 20-09-2008, 00:07 ]
/* Plugin generated by AMXX-Studio 

Plug przenosi tak przezemnie lubiany skok, z pluga soccerjam do normalnej gry
Z mozliwoscia ustawiania sily, wysokosci i opoznienia miedzy skokami.

*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "Side Jump"
#define VERSION "0.9"
#define AUTHOR "~Miczu"

new SideJump[33]
new Float:SideJumpDelay[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_cvar("amx_sj_delay","4.5")
	register_cvar("amx_sj_power","2.0")
	register_cvar("amx_sj_hight","300.0")
}



public client_PreThink(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		new button = entity_get_int(id, EV_INT_button)

		new up = (button & IN_USE)
		
		new jump = (button & IN_JUMP)
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
		new onground = flags & FL_ONGROUND
		if(up && jump && onground)
			SideJump[id] = 1
	}
}

public client_PostThink(id) 
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		new Float:gametime = get_gametime()
		new button = entity_get_int(id, EV_INT_button)

		new up = (button & IN_USE)
		
		new jump = (button & IN_JUMP)
		new Float:vel[3]
		new Float:delay=get_cvar_float("amx_sj_delay")
		new Float:pow=get_cvar_float("amx_sj_power")
		new Float:hight=get_cvar_float("amx_sj_hight")
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vel)

		if( (gametime - SideJumpDelay[id] > delay) && SideJump[id] && jump && up) {

			vel[0] *= pow
			vel[1] *= pow
			vel[2] = hight

			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vel)
			SideJump[id] = 0
			SideJumpDelay[id] = gametime
		}
		else
			SideJump[id] = 0
	}
}

Pomoże kto? jak patrze na forum, na wasze pluginy, to kurde, no robicie cuda - a chce żeby ktoś po prostu dopisał mi jedną linijkę, w której znajdzie się dla programu instrukcja "TYLKO DLA TERRORYSTÓW". Powie mi ktoś? czy istnieje dobra dusza.... Autor "miczu" zapewnił, że banalny jest to kod - łatwy do przerobienia - tak więc czekam na odpowiedź. Z góry dziękuje.
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 20.09.2008 08:07

public client_PostThink(id) 
{
   if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T) return PLUGIN_CONTINUE
   //if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_CT) return PLUGIN_CONTINUE
   
   (...)
}

Normalnie proste rzeczy zostawiam innym by dac im mozliwosc doszkolenia sie, no ale jak juz dostaje PW to chyba napisze. Tu masz nie wykonywanie kodu gdy jest sie w terro i (w komentarzu) wylanczanie sie gdy jest sie w CT.

Trzeba tylko pamietac o dodaniu #include <cstrike>
No chyba ze ktos chce miec to tylko w engine, to tez napisze co trzeba zrobic O:)
  • +
  • -
  • 0

#5 cyber2hot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
Offline

Napisano 20.09.2008 12:07

A mam ostatnie pytanie - bo chce, żeby był dostępny plugin z poziomu cvarow - ze 0/1 wylaczony/wlaczony. Nie chce, wyłączać pluginu z poziomu menu PausePlugins. Da rady? tak zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#6 FakeNick

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 20.09.2008 12:49

;) Ponieważ nie mam obecnej wersji kodu, dodaję pcvarkę do kodu z dwóch postów wyżej ;>.

/* Plugin generated by AMXX-Studio

Plug przenosi tak przezemnie lubiany skok, z pluga soccerjam do normalnej gry
Z mozliwoscia ustawiania sily, wysokosci i opoznienia miedzy skokami.

*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "Side Jump"
#define VERSION "0.9"
#define AUTHOR "~Miczu"

new SideJump[33]
new Float:SideJumpDelay[33]
new sidejump_on

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
    register_cvar("amx_sj_delay","4.5")
    register_cvar("amx_sj_power","2.0")
    register_cvar("amx_sj_hight","300.0")
    sidejump_on = register_cvar("sidejump_on","1")
}



public client_PreThink(id)
{
    if(get_pcvar_num(sidejump_on))
    {
    	
	if(is_user_connected(id))
	{
		new button = entity_get_int(id, EV_INT_button)

		new up = (button & IN_USE)
	
		new jump = (button & IN_JUMP)
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
		new onground = flags & FL_ONGROUND
		if(up && jump && onground)
		SideJump[id] = 1
	}
    }
}

public client_PostThink(id)
{
    if(get_pcvar_num(sidejump_on))
    {
	if(is_user_connected(id))
	{
		new Float:gametime = get_gametime()
		new button = entity_get_int(id, EV_INT_button)
	
		new up = (button & IN_USE)
       
		new jump = (button & IN_JUMP)
		new Float:vel[3]
		new Float:delay=get_cvar_float("amx_sj_delay")
		new Float:pow=get_cvar_float("amx_sj_power")
		new Float:hight=get_cvar_float("amx_sj_hight")
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vel)

		if( (gametime - SideJumpDelay[id] > delay) && SideJump[id] && jump && up) {

		vel[0] *= pow
		vel[1] *= pow
		vel[2] = hight
	
		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vel)
		SideJump[id] = 0
		SideJumpDelay[id] = gametime
		}
		else
		SideJump[id] = 0
	}
    }
}
Dodaj tu teraz tylko swoje udoskonalenia i masz lux plugin :).
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych