Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Statystyki - Call of Duty Mod: MW

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
206 odpowiedzi w tym temacie

#1 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.06.2010 18:01

*
Popularny

Call of Duty Mod: MW - Statystyki
+wersja dla nowego coda (@ 1.0)

We współpracy z SSB powstał plugin oraz skrypt do prowadzenia statystyk moda: Call of Duty Mod by Peyote na stronie internetowej.

Załącznik zawiera 2 foldery:
  • AMXX - potrzeny gdy nie mamy dostępu do crona, plugin uruchamiający na komendę skrypt przerzucający plik CodMod.vault na serwer FTP
  • WWW - skrypt w PHP tworzący staty i plik update.php, który odpowiada za transfer pliku .vault

@Skrypt
Wystarczy zajrzeć do pliku config.php :) Dane FTP dotyczą serwera gry, w razie problemów należy użyć podwójnych cudzysłowów "" w miejscu pojedynczych ''

np
$user = "Użytkownik";

Aktualizacja statystyk odbywa się poprzez wykonanie pliku update.php. Plik ten jest zabezpieczony przed wielokrotnym wywołaniem i minimalny czas między pobraniami pliku to 2s.
Można go podpiąć do crona lub użyć pluginu i używać komendy "say /update" (na flagę A).

Update:
! Zmiana metody przesyłania pliku

Skrypt PHP
- obsługa wyjątków

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 41

#2 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 17.06.2010 18:20

Elegancko + :)
  • +
  • -
  • 0

#3 XereS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:160
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 17.06.2010 18:37

jakiś screen czy coś :D
  • +
  • -
  • 0

#4 SSB

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:to jest? :|
Offline

Napisano 17.06.2010 21:20

*
Popularny

SS ze stylu Blue
Dołączona grafika

//Nie prosimy o rep

Użytkownik Vertricus edytował ten post 17.06.2010 23:36

  • +
  • -
  • 11

#5 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 17.06.2010 21:24

Plik CodMod.vault jest nadpisywany czy robi się kolejny? Ile taki plik może średnio ważyć?
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.06.2010 21:31

Jest nadpisywany, ale jeśli przesłanie się nie uda to przywraca pierwotny. Rozmiar pliku zależy wprost od ilości graczy ;)
  • +
  • -
  • 1

#7 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 17.06.2010 21:37

Widziałem przygotowania ;)
Chyba jeszcze na tym forum nie było robienia statów pod bazę nvault :>
Gratuluję, świetny plugin (i pomysł).
Na PHP się nie znam, więc nie ocenię :wstyd:

Użytkownik sbstn edytował ten post 17.06.2010 21:38

  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#8 SSB

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:to jest? :|
Offline

Napisano 17.06.2010 21:42

@sbstn - było, nawet do CoD, ale to było robione na serwerze a nie na stronie :D.

I statystyki to ogólnie są chyba tylko Diablo ^^ na WWW
  • +
  • -
  • 0

#9 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 17.06.2010 21:50

No przecież wiem ;)
Chodzi mi o staty wwww.
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#10 nICe hS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:34
  • GG:
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 17.06.2010 22:06

a ja mam problem z tym wgralem to na serwa i forum i na forum wyswietla sie Fatal error: Can only throw objects in /home/csgameov/public_html/cs-gover.eu/cod/includes/nVault.reader.php on line 102 co zrobic?
  • +
  • -
  • 0

#11 SSB

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:to jest? :|
Offline

Napisano 17.06.2010 22:29

zobacz, czy plik CodMod.vault na serwie i na serwie WWW ważą tyle samo

17 czerwiec 2010 - 23:29:
LUB wejdź w plik index.php i znajdź
		"NONE",
	"Snajper",
	"Komandos",
	"Strzelec wyborowy",
	"Obronca",
	"Medyk",
	"Wsparcie ogniowe",
	"Saper",
	"Demolitions",
	"Rusher",
	"Rambo (Klasa Premium)",
	"Killer (Klasa Mega-Premium)",
	"Szpieg",
	"Agent 007"
zamień na
		"NONE",
	"Snajper",
	"Komandos",
	"Strzelec wyborowy",
	"Obronca",
	"Medyk",
	"Wsparcie ogniowe",
	"Saper",
	"Demolitions",
	"Rusher",
	"Rambo (Klasa Premium)"

Bo zapomniałem usunąć swoje klasy //R3X proszę o aktualizację :D
  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.06.2010 23:16

Update.
Błąd ten pojawia się gdy plik ma złą strukturę lub jest pusty. Linijki throw są napisane w C++, nigdy nie powinny być wykonane, a jednak :) Jutro dodam obsługę tego błędu.

W przypadku problemów proszę o te kilka linijek logów do diagnozy.
  • +
  • -
  • 2

#13 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 18.06.2010 07:08

z tym bledem co napisales sobie poradzilem ;)
i czyta ladnie staty
ale ....

blad mam po stronie serwera bez debuga i z debugiem
serwer pada i staty sie nie updajtuja :(
L 06/18/2010 - 00:01:36: Start of error session.
L 06/18/2010 - 00:01:36: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100618.log")
L 06/18/2010 - 00:01:36: [REGEX] Invalid regex handle -1
L 06/18/2010 - 00:01:36: [AMXX] Run time error 10 (plugin "Klient.amxx") (native "regex_free") - debug not enabled!
L 06/18/2010 - 00:01:36: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 06/18/2010 - 00:31:01: Start of error session.
L 06/18/2010 - 00:31:01: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100618.log")
L 06/18/2010 - 00:31:01: [REGEX] Invalid regex handle -1
L 06/18/2010 - 00:31:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Klient.amxx")
L 06/18/2010 - 00:31:01: [AMXX] Run time error 10: native error (native "regex_free")
L 06/18/2010 - 00:31:01: [AMXX]    [0] FTP_Client.sma::plugin_end (line 238)

ogolnie bardzo ladnie wykonane ;)
ss ode mnie
jakos padla przy zapisywaniu xD
Dołączona grafika

@edit

regexa mam wlaczonego ale sockets zapomnialem odpalic
pozniej sprawdze czy dalej ten blad bd mial

Użytkownik CeLeS edytował ten post 18.06.2010 07:26

  • +
  • -
  • 0

#14 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.06.2010 09:24

Ladnie +
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#15 SSB

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:to jest? :|
Offline

Napisano 18.06.2010 09:53

A mi to plusó nie dali :<.


CeLeS, zrobiłęś sobier nowy styl czy przerobiłeś jakiś obecny? :D (MultiThemes - JAA :D)
  • +
  • -
  • 2

#16 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.06.2010 13:27

To z regexem jest niegroźne, ale naprawię. Serwer może padać bez logów przy źle wpisanych danych FTP, jeśli są logi to daj :)
  • +
  • -
  • 1

#17 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 18.06.2010 14:29

[Klient.amxx] <-----FTP Logs----
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 220 ProFTPD 1.3.2 Server ready.
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] USER moj user
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] PASS ***
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 230 User moj user logged in
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 200 Mode set to S
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 501 Invalid number of arguments
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] -----FTP Logs---->

moglo padac przez to ze socketa nie uruchomilem ?

SSB w blue stylu zmienilem tylko styl kaskadowy ( css ;)
do wszystkiego taki sam mam ( wc3, tf2, amxbans, cod )
jeszcze psychostaty musze zainstalowac i styl zrobic :(
  • +
  • -
  • 0

#18 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.06.2010 15:22

Raczej nie, moduły się dołączają z automatu od 1.80 chyba.

L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 200 Mode set to S
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 501 Invalid number of arguments
Po MODE S jest CWD, więc Twój problem polega na złym ustawieniu cvaru amx_ftp_dirname :)
  • +
  • -
  • 1

#19 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 18.06.2010 15:41

zrobilem tak konto ftp
ze od razu loguje sie do folderu ze statami
wiec tego bledu nie powinno byc :/
  • +
  • -
  • 0

#20 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.06.2010 15:52

ale nie możesz ustawić "", daj "/"
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych