Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Auto BH


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kacap

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Turza Wielka
Offline

Napisano 15.06.2010 15:52

Szukam takiego BH ktory nie pokazuje w say'u ze jest wgrany...
Do tego zeby byl tylko dla adminow z flaga "a"
jezeli sie tak nie do to dla all adminow
  • +
  • -
  • 0

#2 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 21.06.2010 18:03

/*  *  *	Author:		[AvP] ELOS  *	Date:		21 czerwca 2010  *  *  *	Description:	Enable bunny hopping in Counter-Strike.  *  *	Cvars:  *			bh_enabled		1 to enable this plugin, 0 to disable.  *			bh_autojump		If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)  *			bh_showusage		If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled  *						and how to use it if bh_autojump enabled.  *  *	Requirements:	AMXModX 0.16 or greater  *  *  */  #include <amxmodx> #include <engine>  #define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water #define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground  public plugin_init() { 	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza") 	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)  	register_cvar("bh_enabled", "1") 	register_cvar("bh_autojump", "1") 	register_cvar("bh_showusage", "1") }  public client_PreThink(id) { 	if (!get_cvar_num("bh_enabled")) 		return PLUGIN_CONTINUE  	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping  	if (!get_cvar_num("bh_autojump")) 		return PLUGIN_CONTINUE  // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically 	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump 		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)  		if (flags & FL_WATERJUMP) 			return PLUGIN_CONTINUE 		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) 			return PLUGIN_CONTINUE 		if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) 			return PLUGIN_CONTINUE  		new Float:velocity[3] 		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) 		velocity[2] += 250.0 		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)  		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation 	} 	return PLUGIN_CONTINUE }  public client_authorized(id) 	set_task(30.0, "showUsage", id)  public showUsage(id) { 	if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") ) 		return PLUGIN_HANDLED  	if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) { 		client_print(id, print_chat, "[BH]Ten server uzywa auto bh dla klasy premium.") 	} else { 		client_print(id, print_chat, "[BH]ten server uzywa auto bh dla klasy premium.") 	} 	return PLUGIN_HANDLED }

Flaga B ma bh
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych