←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

give_item, wyłączenie plugów

Zablokowany

  • +
  • -
SoLiD - zdjęcie SoLiD 10.06.2010

1. Witam wpisałem to w pluginie:
give_item(0, "weapon_smokegrenade")

I nie chce działać ;/ Czy trzeba tak zrobić czy trzeba inaczej:
for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
{
give_item(i, "weapon_smokegrenade")
}


2. Chcę wyłączyć wszystkie pluginy bez amx_off....
3. Czy to zadziała: (Chodzi w nim by zrobił ss w smoke, mam przypisaną komendę...)
public ssmoke()
{
ColorChat(0, GREY, "<In smoke> [----SCREENSHOTS IN SMOKE!----]")

give_item(0, "weapon_smokegrenade")

client_cmd(0, "slot4")
client_cmd(0, "+attack")

set_task(3.0, "screens", 999)
}

public screens()
{
client_cmd(0, "-attack")

remove_task(999)

client_cmd(0, "snapshot")
client_cmd(0, "snapshot")
client_cmd(0, "snapshot")
}

Użytkownik SoLiD edytował ten post 10.06.2010 22:16
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 11.06.2010

1.
for(new i=1;i<33;i++){
	if(is_user_connected(i)) 
		give_item(i, "weapon_smokegrenade");
}

2. amx_pausecfg off
3. zawsze można się odwrócić xD w trakcie rzucania można nacisnąć Q lub 1,2,3,4,5
trzeba by wygenerować fałszywe smoke`i
Odpowiedz

  • +
  • -
SoLiD - zdjęcie SoLiD 11.06.2010

po dopisaniu twojego kodu powinno być tak:?
public mixstart()
{
ColorChat(0, GREY, "<In smoke> [----SCREENSHOTS IN SMOKE!----]")

for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i))
give_item(i, "weapon_smokegrenade");
}


client_cmd(0, "slot4")
client_cmd(0, "+attack")

set_task(2.0, "screens", 999)
}

public screens()
{
client_cmd(0, "-attack")

remove_task(999)

client_cmd(0, "snapshot")
client_cmd(0, "snapshot")
client_cmd(0, "snapshot")
}

Użytkownik SoLiD edytował ten post 11.06.2010 10:39
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 11.06.2010

dobrze, tylko to z slot4 i +attack to słabe jest <_<
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 11.06.2010

mozesz wychwycic rzucenie smoke i walna szybko 3 ss'ki albo tez sprawdzac czy gosc jest wlasnie w dymie ze smoke i tez mu ss zrobic



public plugin_init() {
    register_event("SendAudio","eventGrenade","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")
}
public eventGrenade()
{
    new id = read_data(1) // ID gracza
    
new granat = get_grenade(id)
    
    if(granat)
    {
        new Model[100]

        entity_get_string(granat, EV_SZ_model, Model, 99)
   
        if(equali(Model, "models/w_smokegrenade.mdl"))
        {
         //tutaj kod
        }
       
    }
}  
//wymagany modul engine
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 11.06.2010 11:00
Odpowiedz

  • +
  • -
SoLiD - zdjęcie SoLiD 11.06.2010

Dobra ostatnie pytanie!
Jak wpiszę:
server_cmd("amx_pausecfg off")

To co mam wpisać poniżej my wymienione się włączyły (bez wpisywania amx_on, tylko by wymienione się włączyły)

11 czerwiec 2010 - 22:20:
Dobra już se poradziłem
Odpowiedz
Zablokowany