give_item, wyłączenie plugów
SoLiD
10.06.2010
1. Witam wpisałem to w pluginie:
I nie chce działać ;/ Czy trzeba tak zrobić czy trzeba inaczej:
2. Chcę wyłączyć wszystkie pluginy bez amx_off....
3. Czy to zadziała: (Chodzi w nim by zrobił ss w smoke, mam przypisaną komendę...)
Użytkownik SoLiD edytował ten post 10.06.2010 22:16
give_item(0, "weapon_smokegrenade")
I nie chce działać ;/ Czy trzeba tak zrobić czy trzeba inaczej:
for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
{
give_item(i, "weapon_smokegrenade")
}
2. Chcę wyłączyć wszystkie pluginy bez amx_off....
3. Czy to zadziała: (Chodzi w nim by zrobił ss w smoke, mam przypisaną komendę...)
public ssmoke()
{
ColorChat(0, GREY, "<In smoke> [----SCREENSHOTS IN SMOKE!----]")
give_item(0, "weapon_smokegrenade")
client_cmd(0, "slot4")
client_cmd(0, "+attack")
set_task(3.0, "screens", 999)
}
public screens()
{
client_cmd(0, "-attack")
remove_task(999)
client_cmd(0, "snapshot")
client_cmd(0, "snapshot")
client_cmd(0, "snapshot")
}
Użytkownik SoLiD edytował ten post 10.06.2010 22:16
R3X
11.06.2010
1.
2. amx_pausecfg off
3. zawsze można się odwrócić
w trakcie rzucania można nacisnąć Q lub 1,2,3,4,5
trzeba by wygenerować fałszywe smoke`i
for(new i=1;i<33;i++){ if(is_user_connected(i)) give_item(i, "weapon_smokegrenade"); }
2. amx_pausecfg off
3. zawsze można się odwrócić

trzeba by wygenerować fałszywe smoke`i
SoLiD
11.06.2010
po dopisaniu twojego kodu powinno być tak:?
Użytkownik SoLiD edytował ten post 11.06.2010 10:39
public mixstart()
{
ColorChat(0, GREY, "<In smoke> [----SCREENSHOTS IN SMOKE!----]")
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i))
give_item(i, "weapon_smokegrenade");
}
client_cmd(0, "slot4")
client_cmd(0, "+attack")
set_task(2.0, "screens", 999)
}
public screens()
{
client_cmd(0, "-attack")
remove_task(999)
client_cmd(0, "snapshot")
client_cmd(0, "snapshot")
client_cmd(0, "snapshot")
}
Użytkownik SoLiD edytował ten post 11.06.2010 10:39
G[o]Q
11.06.2010
mozesz wychwycic rzucenie smoke i walna szybko 3 ss'ki albo tez sprawdzac czy gosc jest wlasnie w dymie ze smoke i tez mu ss zrobic
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 11.06.2010 11:00
public plugin_init() { register_event("SendAudio","eventGrenade","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE") } public eventGrenade() { new id = read_data(1) // ID gracza new granat = get_grenade(id) if(granat) { new Model[100] entity_get_string(granat, EV_SZ_model, Model, 99) if(equali(Model, "models/w_smokegrenade.mdl")) { //tutaj kod } } }//wymagany modul engine
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 11.06.2010 11:00
SoLiD
11.06.2010
Dobra ostatnie pytanie!
Jak wpiszę:
To co mam wpisać poniżej my wymienione się włączyły (bez wpisywania amx_on, tylko by wymienione się włączyły)
11 czerwiec 2010 - 22:20:
Dobra już se poradziłem
Jak wpiszę:
server_cmd("amx_pausecfg off")
To co mam wpisać poniżej my wymienione się włączyły (bez wpisywania amx_on, tylko by wymienione się włączyły)
11 czerwiec 2010 - 22:20:
Dobra już se poradziłem