Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Leczenie teamu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.06.2010 14:48

Witam , zrobiłem nową klasę Medyk i w innym temacie podali mi jak zrobić żeby klasa ta leczyła co iles tam sekund po iles tam hp każdemu członkowi drużyny podali mi tak:
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if(player_class[i] == Medyk) check_medic(i)

Potem na koniec .sma :
public check_medic(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
new team = get_user_team(id)
new Players[32] , pnum;
get_players( Players , pnum , "ah") // a oznacza ze tylko zywych
for (new i=0; i < pnum; i++)
{
if (team == get_user_team(i) && (i!=id) ) //tutaj sprawdzam czy jest z tego samego teamu i wykluczam samego siebie
{
if (get_user_health(i) <= race_heal[player_class[i]]+player_strength[i]*2)
change_health(i,10,0,"")
}
}
set_task(1.0, "check_medic", id)
}
}

No i nie działa : P ktos wie co może być tego przyczyną ??

Użytkownik ReDDi edytował ten post 07.06.2010 14:48

  • +
  • -
  • 0

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 07.06.2010 21:08

Ja bym zamienił
if(player_class[i] == Medyk) check_medic(i)
na
if(player_class[i] == Medyk && !(task_exist(i))) check_medic(i)
a linia
if (get_user_health(i) <= race_heal[player_class[i]]+player_strength[i]*2)
jest zbędna bo sprawdzenie jest już w change_health
  • +
  • -
  • 0

#3 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 08.06.2010 16:50

I powinno dzialac ??
@@EDIT
Błędy przy kompilacji :
Error: Undefined symbol "task_exist" on line 1177

Użytkownik ReDDi edytował ten post 08.06.2010 16:51

  • +
  • -
  • 0

#4 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 08.06.2010 22:52

Literówka - powinno być task_exists
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych