Witam serdecznie,
Przerobił by mi ktoś ,żeby klasa Rambo miała 130% szybkości.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.06.2010 20:18
#2
Napisano 07.06.2010 17:35
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150};
To jest standardowe, nieprzerabiane. Jak widzisz u góry masz posegregowane w odpowiedniej kolejności wszystkie klasy. (w standardzie)
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};
Zobacz pewną zależność, autor moda tak go napisał, dzięki czemu, co zaraz opiszę bez problemu będziesz mógł bawić się w modyfikowanie hp, szybkości i pancerza swoich klas.
Wartości u góry po enum (NONE = ... ) zaczynają się od 0 i są ustawione jedna za drugą.
new const zdrowie_klasy [] = ( ... ) tutaj w takiej samej kolejności jak u góry są ustawione także te postacie, w tej linijce ustawia się poziom hp danej klasy. Dla przykładu - Bierzemy Komandosa, standardowo jego hp wynosi 140. w enum ( NONE = ... ) jest na trzeciej pozycji, sprawa tak samo się ma poniżej w new const zdrowie_klasy [] = { ... }.
Ściągnij amxxstudio albo przez wordpada podejrzyj ten plik, te linijki w pliku .sma będziesz miał w wersach od 136 do 139.
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};
Koniec teoretyki, teraz jak na przykładzie odnajdujesz linijkę (wers 138)
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15};
zmieniasz na:
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.30};
Jakbyś nie dał rady, w załączniku dodaje gotowy plik, już skompilowany.
Pomogłem ? Daj +
Załączone pliki
#3
Napisano 08.06.2010 13:11
Dzięki wielkie, ładnie to wytłumaczyłeś
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT , 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili , 06.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla , 01.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez , 22.01.2021 modyfikacja |
|
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._ , 11.01.2021 modyfikacja |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych