Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

nowe itemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 06.06.2010 11:47

Witam postanowieniem dodać 2 itemki polegające na tym jaka mamy szanse na zabicie z ups i glock
W oparciu o ten poradnik itemy 1/1zrobiłem wszystko tak jak powinno być aż doszedłszy do ostatniego punktu
i w czasie komplikacji wyskoczył mi błąd

dbmod_5.9l.sma(1469) : error 017: undefined symbol "add_bonus_upsmaster"
dbmod_5.9l.sma(1470) : error 017: undefined symbol "add_bonus_glockmaster"
co mam zrobic???
  • +
  • -
  • 0

#2 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 06.06.2010 11:59

Zrob tak.
pod
player_b_sniper[33] = 1
daj
player_b_glockmaster[33] = 1
teraz pod
player_b_sniper[id] = 0
wpisz
player_b_glockmaster[id] = 0
potem znajdz
	if (player_b_sniper[id] > 0) 
	{
		num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Masz 1/")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta<br>")
	}
daj pod tym
	if (player_b_glockmaster[id] > 0) 
	{
		num_to_str(player_b_glockmaster[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Masz 1/")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze glocka<br>")
	}
teraz znajdz
if(player_b_sniper[id]>0)
	{
		if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
		else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
	}
daj pod tym
if(player_b_glockmaster[id]>0)
	{
		if(player_b_glockmaster[id]>5) player_b_glockmaster[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_glockmaster[id]>2) player_b_glockmaster[id]-=random_num(0,1)
		else if(player_b_glockmaster[id]>1) player_b_glockmaster[id]-=random_num(-1,1)
	}
teraz dodaj pod
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
to
add_bonus_glockdamage(attacker_id,id,weapon)
teraz znajdz
/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
pod tym daj
/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_glockdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_glockmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_GLOCK && player_class[attacker_id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_glockmaster[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"glock")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

tak samo zrob z usp tylko pozmieniaj z glockmaster na uspmaster

Użytkownik xdx551 edytował ten post 06.06.2010 15:23

  • +
  • -
  • 0

#3 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 11.06.2010 14:49

Witam postanowieniem dodać 2 itemki polegające na tym jaka mamy szanse na zabicie z ups i glock W oparciu o ten poradnik itemy 1/1zrobiłem wszystko tak jak powinno być aż doszedłszy do ostatniego punktu i w czasie komplikacji wyskoczył mi błąd

dbmod_5.9l.sma(1469) : error 017: undefined symbol "add_bonus_upsmaster"dbmod_5.9l.sma(1470) : error 017: undefined symbol "add_bonus_glockmaster"
co mam zrobic???




Prawdopodobnie wszędzie robiles uspmaster a tutaj jest add_bonus_upsmaster
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#4 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 11.06.2010 16:37

pewnie tak

Użytkownik xdx551 edytował ten post 11.06.2010 16:38

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych