if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid)) { show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname) award_item(kid,0) award_kill(kid,vid) add_respawn_bonus(vid) add_bonus_explode(vid) add_barbarian_bonus(kid) if (player_class[kid] == Barbarzynca || player_b_galthranbarba[kid] == 1) refill_ammo(kid) else if (player_class[kid] == Diablo || player_b_galthrandiablo[kid] == 1) fm_give_item(kid, "weapon_hegrenade") else if (player_class[kid] == Baal || player_b_galthranbaal[kid] == 1 && headshot == 1) fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") fm_give_item(id, "weapon_flashbang") fm_give_item(id, "weapon_flashbang") fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade") set_renderchange(kid) savexpcom(vid) }
Lecz gdy Diablo kogoś atakuje, to się serwer crashuje, dlaczego i jak temu zapobiec?
2. Jak zrobić leczenie klasie bez żadnych bugów na każdej broni?
3. Co w tym kodzie jest źle:
public add_bonus_explode2(id) { new origin[3] get_user_origin(id,origin) explode(origin,id,0) for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 || get_user_team(a) == get_user_team(id)) continue new origin1[3] get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2) { new dam = 50//-(p_stats[dex][a]*2) if(dam<1) dam=1 change_health(a,-dam,id,"c4") Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15) } } }
Owszem, przypisałem w prethinku, że gdy dana klasa wciśnie R na nożu, to wybuchnie, ale stoje koło wroga, ja wybucham i umieram a przeciwnikowi ani 1 dmg nie zabiera, dlaczego?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.06.2010 23:55