Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Przeładowanie bo fragu
#1
Napisano 04.06.2010 20:40
Pozdrawiam.
#2 Gość_deLL_*
Napisano 05.06.2010 15:04
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Refill Ammo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
new clip, ammo;
stock const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","DeathMsg","a")
}
public DeathMsg(id)
{
new killer_id = read_data(1)
refill_ammo(killer_id)
}
stock refill_ammo(id)
{
new wpnid, wpn[32], wEnt;
if(!is_user_alive(id) || pev(id, pev_iuser1)) return;
wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo)
get_weaponname(wpnid, wpn, 31)
wpnid = get_weaponid(wpn)
wEnt = get_weapon_ent(id, wpnid);
cs_set_weapon_ammo(wEnt, maxClip[wpnid]);
}
stock get_weapon_ent(id,wpnid=0,wpnName[]="")
{
static newName[32];
if(wpnid) get_weaponname(wpnid,newName,31);
else formatex(newName,31,"%s",wpnName);
if(!equal(newName,"weapon_",7))
format(newName,31,"weapon_%s",newName);
new ent;
while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,ent,"classname",newName)) && pev(ent,pev_owner) != id) {}
return ent;
}
#3
Napisano 08.06.2010 17:23
08 czerwiec 2010 - 18:23:
A jednak nie wszystko jed dobrze do końca
L 06/06/2010 - 16:55:11: Start of error session.
L 06/06/2010 - 16:55:11: Info (map "de_aztec") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100606.log")
L 06/06/2010 - 16:55:11: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range
L 06/06/2010 - 16:55:11: [AMXX] Run time error 10 (plugin "noreload.amxx") (native "cs_set_weapon_ammo") - debug not enabled!
L 06/06/2010 - 16:55:11: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
#4
Napisano 10.06.2010 13:09
teraz wygląda tak to w plugins.ini:
[...]noreload.amxx
a ma być:
[...]noreload.amxx debug
#5
Napisano 10.06.2010 17:53
public DeathMsg(id) { new killer_id = read_data(1) refill_ammo(killer_id) }na
public DeathMsg(id) { new killer_id = read_data(1) if(is_user_alive(killer_id)) refill_ammo(killer_id) }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych