Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak robić klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
37 odpowiedzi w tym temacie

#21 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 05.06.2010 21:50

Ech, pisałem żebyś zamienił "klasa". Zamiast
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == klasa)))
daj
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == Vampir)))
I zauważ, że archy mają player_b_gravity ustawione na max 9 a ty dałeś ponad 25 razy wiecej i to za każdym naładowaniem.
  • +
  • -
  • 1

#22 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 22:05

Mam pytanie jak zrobić żeby nie ładowało się nic tylko było od razu bo chcę zrobić a nie wiem jak do tej klasy

Tak to klasa dobrze wszędzie jest?
  • +
  • -
  • 0

#23 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 05.06.2010 22:13

Moce zamiast do case Vampir dodaj do select_class_menu pod

case 8:

{

        player_class[id] = Vampir

a reszta raczej dobrze
  • +
  • -
  • 1

#24 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 22:24

pss ja nie chcę achów ja chce normalne gravity
  • +
  • -
  • 0

#25 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 05.06.2010 22:27

To zamiast player_b_gravity daj set_user_gravity(id, 0.28) , o ile chcesz żeby wynosiła 230.
  • +
  • -
  • 0

#26 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 23:13

Jak obliczyć ile sumę do gravity?
  • +
  • -
  • 0

#27 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 05.06.2010 23:19

Podstawowa grawitacja na serwerze*x, czyli w tym przypadku bedzie 800(taka jest najczęściej)*0.28=224, innymi słowym 28% zwykłej.
  • +
  • -
  • 1

#28 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 23:24

ile ninja ma gravitacji?
  • +
  • -
  • 0

#29 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 05.06.2010 23:30

Skoro już znasz komendę to funkcja szukaj w notatniku nie boli nie?

if(player_class[id] == Ninja)

{

	if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)

	else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)

	else set_user_gravity(id, 0.25)

}

  • +
  • -
  • 0

#30 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 06.06.2010 21:58

Jaka jest komenda na krowe tzn na maszynowe bo chcę dac tyllo kolesiowi krowe za free tylko nie moze zadnej innej broni
  • +
  • -
  • 0

#31 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 07.06.2010 21:11

give_item(id, "weapon_m249")

  • +
  • -
  • 0

#32 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 07.06.2010 21:17

To wiem jak dac mu tylko zeby mogl krowe nic wiecej
  • +
  • -
  • 0

#33 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 07.06.2010 21:27

if ((weapon != CSW_m249) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == TWOJAKLASA)))


w public roundstart

give_item(id, "weapon_m249")


oraz daj to samo na moc noza zeby mial naboje

#34 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 07.06.2010 21:39

To co dałeś Mesh daje tylko krowe co runde ale nie blokuje broni.
Żeby to zrobić dodaj te zmienne
new on_m249[33]
new only_m249[33]
a w CurWeapon pod new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo) dodaj
	if(weapon == CSW_M249) on_m249[id]=1
	else on_m249[id]=0
	
	if((weapon != CSW_C4) && !on_m249[id] && only_m249[id])
	{
		client_cmd(id,"weapon_m249")
		engclient_cmd(id,"weapon_m249")
		on_m249[id]=1
	}
Aby uruchomić to na graczu pod give_item dodaj
only_m249[id]=1

  • +
  • -
  • 1

#35 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 08.06.2010 20:30

Mam Pytanko Gdzie jest

give_item

Pokaz parę linijek obok tego to może będę wiedział gdzie to jest

Z góry thx
  • +
  • -
  • 0

#36 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 08.06.2010 20:37

linjika 8665

08 czerwiec 2010 - 20:37:
Aa sory to nie to xD

Użytkownik ReDDi edytował ten post 08.06.2010 20:37

  • +
  • -
  • 0

#37 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 20:37

case Olbrzym:
{
show_hudmessage(id, "TWOJ TEKST")
fm_give_item(id, "weapon_m249")
only_m249[id]=1
}


jak nie bedzie dzialac to zrob
only_m249[id] = 1

Użytkownik Mesh edytował ten post 08.06.2010 20:45


#38 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 16.06.2010 19:28

Zrobiłem wszystko ale mam błąd więcej na

Błąd w kompilacji diablomod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

13 czerwiec 2010 - 15:40:
Mam kolejne pytanie jak zmienić nazwy klas standardowych tzn

Mam :

Na pierwszej stronie wyświetlają mi się tylko 2 klasy z Level:i tu lvl

Jak dodać to Level do wszystkich klas

W wyświetlaniu się klas?

W załączniku macie sma

16 czerwiec 2010 - 19:28:
Nowy problemo z tym:

if ((weapon != CSW_C4 || weapon != CSW_M249 ) ( && !on_knife[id] && (player_class[id] == Olbrzym))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
		on_knife[id]=1
	}

co zrobić??

Sma w zalaczniku

Załączone pliki


Użytkownik aQeR edytował ten post 16.06.2010 19:32

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych