Który parametr funkcji set_hudmessage określa po jakim czasie wiadomość na hud'zie "zniknie"?
Dokumentacja amxx raczy nas bardzo pobieżnym opisem
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
Pierwsze trzy to kolory, nastepne dwie to współrzędne... Która wartość odpowiedzialna jest za znikanie napisu po odpowiednim czasie?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pytanie początkującego o set_hudmessageSzukałem, nie znalazłem = pytam
Temat rozp.
g_uteQ
, 04.06.2010 01:10
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.06.2010 01:10
#2
Napisano 04.06.2010 01:12
To: Float:holdtime=12.0
#3
Napisano 04.06.2010 01:56
Tak też podejrzewałem
A więc:
Co może być schrzanione, jeśli ta wartość jest ustawiona na "0.3" i nie znika w ogóle?
Konkretniej jest to Cod-Mod, linijka wygląda tak:
PS Karmę dam jak mi się załaduje
A więc:
Co może być schrzanione, jeśli ta wartość jest ustawiona na "0.3" i nie znika w ogóle?
Konkretniej jest to Cod-Mod, linijka wygląda tak:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);Informacja o klasie/poziomie/doświadczeniu utrzymuje się całą mapę i strasznie przeszkadza.
PS Karmę dam jak mi się załaduje
#4
Napisano 04.06.2010 12:47
a nie lepiej tak
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 3.0)
#5
Napisano 04.06.2010 13:08
Hmm, i jaka to różnica?
Zmieniłeś fxtime - za co to jest odpowiedzialne?
I zwiększyłeś ten "holdtime" - więc powinno trwać jeszcze dłużej... (ale teraz trwa ciągle, więc...
Wytłumaczysz?
Zmieniłeś fxtime - za co to jest odpowiedzialne?
I zwiększyłeś ten "holdtime" - więc powinno trwać jeszcze dłużej... (ale teraz trwa ciągle, więc...
Wytłumaczysz?
#6
Napisano 04.06.2010 13:29
Wyrzuciłem ci zbędne floaty
testnij sobie
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:holdtime=12.0)
testnij sobie
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 3.0)
#7
Napisano 04.06.2010 13:38
bo w codzie co 0.3s jest odswiezana ta wiadomosc poszukaj sobie taska (set_task) w ktorym drugim parametrem(tym w "") bedzie nazwa funkcji w ktorej masz ta hudmsg
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#8
Napisano 04.06.2010 15:46
Ok, rozumiem już mechanizm działania
set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
wywołuję funkcję PokazInformacje, która wyświetla tę nieszczęsny hud_message:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
Czyli co 3 sekundy pokazuje się message, który wyświetla się przez 0,3 minuty... Więc widać go non-stop.
A więc (pytanie):
Co zrobić, żeby message wyświetlał się TYLKO RAZ, na początku każdej rundy, i znikał po 15 sekundach?
set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
wywołuję funkcję PokazInformacje, która wyświetla tę nieszczęsny hud_message:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
Czyli co 3 sekundy pokazuje się message, który wyświetla się przez 0,3 minuty... Więc widać go non-stop.
A więc (pytanie):
Co zrobić, żeby message wyświetlał się TYLKO RAZ, na początku każdej rundy, i znikał po 15 sekundach?
#9
Napisano 04.06.2010 16:13
public plugin_init { register_logevent("poczatek", 2, "1=Round_Start") } public poczatek(id) { set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0) show_hudmessage(id, "Start rundy!") }
#10
Napisano 04.06.2010 16:41
jak juz cos to
uzywajac logevent nie masz nigdy parametru ID a nawet jak dasz to i tak bedzie 0 wiec moze twoje by nawet dzialalo ale na wszystkich xK
public plugin_init { register_logevent("poczatek", 2, "1=Round_Start") } public poczatek() { set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0) show_hudmessage(0, "Start rundy!") }
uzywajac logevent nie masz nigdy parametru ID a nawet jak dasz to i tak bedzie 0 wiec moze twoje by nawet dzialalo ale na wszystkich xK
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych