1.napisze mi ktos menu klas druga strona na 5 klas bo na forum jest tylko z 3 a jak sam robie to sie nie chce komplikowac ;/
2.dalo by rade zrobic takie cos 1/9 szans ze przeciwnik upusci bron?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 nowych klas/
Temat rozp.
Mesh
, 03.06.2010 07:57
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.06.2010 07:57
#2
Napisano 04.06.2010 09:18
2. Tak. W event_damage w tych ifach co są dodaj, że jeśli player_b_drop[attacker_id]>0 i random_num(1,9)==1 to potem w client_cmd(id, "drop")
#3
Napisano 04.06.2010 09:29
i potem dodac to do prethinka? moglbys jasniej napisac lub dac gotowe co dodac do perthink? bo nie moge tego znależć ;/
OCZYWISCIE +
OCZYWISCIE +
#4
Napisano 04.06.2010 10:00
Napisz co te klasy mają robić, nazwy ile hp, daj SMA to Ci zrobię te klasy.
#5
Napisano 04.06.2010 15:21
nie no spokojnie nie rozpedzaj sie umiem zrobic klasy potrzebuje tylko 2 kodow
tutaj co wyzej napisal kolega tylko o kod proszę bo nic nie rozumiem
oraz o kod z 5 klasami na 2 stronie klasy juz mam gotowe tylko tego mi brakuje ;/
tutaj co wyzej napisal kolega tylko o kod proszę bo nic nie rozumiem
oraz o kod z 5 klasami na 2 stronie klasy juz mam gotowe tylko tego mi brakuje ;/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych