Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Prościzna :)
#1
Napisano 02.06.2010 19:30
Klasę;
• Dostaje co runde Granaty HE,SMOKE,2x FB(Po wybraniu klasy tez)
• Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 100
• Nieslychac jego krokow (coś tam c_silent)
? Za każdą wypowiedź dam ++!
#2
Napisano 02.06.2010 19:34
if (player_class[id] == TwojaKlasa)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = Wartosc niewidzialnosci
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
2. Musisz dać przy wyborze klasy w case
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
Cos takiego tylko pozmieniać bronie na flash itp i tak pare a żeby co runde to chyba do
public RoundStart
3. Zrób taki sam warunek tylko że z uwzględnieniem swojej klasy : )
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
Użytkownik ReDDi edytował ten post 02.06.2010 19:39
#3
Napisano 02.06.2010 19:38
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca && player_class[id] == Szkielet)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
?
#4
Napisano 02.06.2010 19:40
#5
Napisano 02.06.2010 19:41
if(player_class[i] == Klasa )
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashgranade")
nie znam nazwy granatow
Pokombinuj tam może wyjdzie : )
#6
Napisano 02.06.2010 19:46
if (player_class[id] == Mefisto)
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
}
To mam takie błędy;
Error: Undefined symbol "id" on line 1190
Error: Undefined symbol "id" on line 1192
Warning: Expression has no effect on line 1192
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 1192
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1192
Error: Too many error messages on one line on line 1192
#7
Napisano 02.06.2010 20:05
if (player_class[id] == Mefisto) { fm_give_item(i, "weapon_hegrenade") fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade") fm_give_item(i, "weapon_flashbang") fm_give_item(i, "weapon_flashbang") }
#8
Napisano 02.06.2010 20:08
if (player_class[id] == Mefisto)
#9
Napisano 02.06.2010 20:31
if (player_class[i] == Mefisto)
nie [id] tylko [i.] : P Bez kropki bo tak to nie pokazywalo
02 czerwiec 2010 - 21:23:
Evinek dałes chyba identyczną funkcje co moja
Użytkownik ReDDi edytował ten post 02.06.2010 21:24
#10
Napisano 03.06.2010 05:36
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}
kill_all_entity("throwing_knife")
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}
if (player_class[i] == Mefisto)
{
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
}
03 czerwiec 2010 - 06:57:
refresz
#11
Napisano 03.06.2010 06:51
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i] == Hajter)
{
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
}
if(player_class[i] == Medyk) check_medic(i)
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}
kill_all_entity("throwing_knife")
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}
I mi wszystko działa może zrób tak jak ja tylko usuń tego medyka tam : P ( dodaj tak)
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i] == Mefisto)
{
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}
kill_all_entity("throwing_knife")
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}
Użytkownik ReDDi edytował ten post 03.06.2010 06:52
#12
Napisano 03.06.2010 07:14
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 100
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=5
render--
}
}
To mam takie błędy.
Error: Invalid function or declaration on line 6900
Error: Invalid function or declaration on line 6903
Error: Invalid function or declaration on line 6905
Error: Invalid function or declaration on line 6907
Warning: Symbol is never used: "inv_bonus" on line 9015
#13
Napisano 03.06.2010 08:02
if (player_class[id] == TWOJAKLASA) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 100 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
Użytkownik Mesh edytował ten post 03.06.2010 08:02
#14
Napisano 03.06.2010 08:07
Tak wygląda u mnie to:
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 100
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)
if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 )
}
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
else
{
render = 255
if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
}
else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
}
}
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}
03 czerwiec 2010 - 10:03:
pomocy
Użytkownik Krejzol edytował ten post 03.06.2010 08:10
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych