public EmitSound(id, channel, sample[])
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return FMRES_IGNORED
new temp[2], weapon = get_user_weapon(id, temp[0], temp[1])
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(equal(sample,"weapons/knife_hit1.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "bknuckles/knife_hit1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "bknuckles/knife_hit2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample,"weapons/knife_hit3.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "bknuckles/knife_hit3.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample,"weapons/knife_hit4.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "bknuckles/knife_hit4.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample,"weapons/knife_stab.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "bknuckles/knife_stab.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
}
return FMRES_IGNORED
}
Nowy wygląda nastepujaco ale niestety nie rozumiem co oznacza to
szSample[]
public EmitSound(id, iChannel, const szSample[], Float:flVolume, Float:flAttenuation, iFlags, iPitch)
{
if( is_user_alive(id) )
{
if( g_bBknuckles[id] || g_pcvarBnArena )
{
// weapons/knife_xx...wav
if( szSample[0] == 'w' && szSample[1] == 'e' && szSample[8] == 'k' && szSample[9] == 'n' )
{
if(szSample[15] == 't') // knife_s[t]ab.wav
{
emit_sound(id, iChannel, HIT3, flVolume, flAttenuation, iFlags, iPitch)
return FMRES_SUPERCEDE
}
switch( szSample[17] ) // knife_hit[X].wav
{
case '1','3':
{
emit_sound(id, iChannel, HIT2, flVolume, flAttenuation, iFlags, iPitch)
return FMRES_SUPERCEDE
}
case '2','4':
{
emit_sound(id, iChannel, HIT1, flVolume, flAttenuation, iFlags, iPitch)
return FMRES_SUPERCEDE
}
}
}
}
}
return FMRES_IGNORED
}
A dokładnie w tej linijce
if( szSample[0] == 'w' && szSample[1] == 'e' && szSample[8] == 'k' && szSample[9] == 'n' )
co znaczy to w, e, k , n
new const HIT1[] = "bknuckles/knife_hit1.wav"
new const HIT2[] = "bknuckles/knife_hit2.wav"
new const HIT4[] = "bknuckles/knife_hit3.wav"
new const HIT5[] = "bknuckles/knife_hit4.wav"
new const HIT6[] = "bknuckles/knife_hitwall1.wav" //do uderzania o ścianę bardzo mi na nim zależy
new const HIT3[] = "bknuckles/knife_stab.wav"
Lista wygląda następująco czy mógłby mi ktoś napisać to by działanie było takie same jak w starym .sma ale w nowym "stylu" kodu który zamieściłem poniżej starego, oraz czy mógłby mi wyjaśnić gdzie mam szukać informacji dlaczego
szSample[17]jest właśnie 17 a gdzie indziej 15 czy ma to jakieś znaczenie , czyli odnosi się do konkretnego dźwięku czy tę numeracje nadaje sam by była uniklana
Użytkownik Emilian18 edytował ten post 02.06.2010 19:34