Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item Auto BH i No Recoil


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 02.06.2010 13:34

Witam. Mam pytanie jak zrobić item auto bh i no recoil. Proszę o pomoc!

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.06.2010 13:45

Item No Recoil. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Co do BH, to ja sobie wyciągnąłem z funkcji pluginu Auto BH.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.06.2010 13:54


#3 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 02.06.2010 14:21

Dobra ale może powiesz co dokładnie zrobić z tym auto bh? ;d

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.06.2010 14:25

Ściągnij plugin do Auto BH, usuń z niego cvar. Zrób zmienną itemu, podepnij pod tą funkcję z BH i przenieś do PreThink'a.

#5 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 02.06.2010 15:59

No to tak. Zrobiłem to:

new player_b_autobh[33] = 1

To:

player_b_autobh[id] = 0

To:

}
	if (player_b_autobh[id] > 0)
	{
		num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Mozesz uzywac auto bunny hop'a")
	}

I to:

}
		case 92:
		{
			player_item_name[id] = "Auto BH"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_explode[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz robic Auto Bunny Hop'a",player_item_name[id],player_b_autobh[id])	
		}


I co mam dalej robić?

#6 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 02.06.2010 16:08

To:

}
if (player_b_autobh[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Mozesz uzywac auto bunny hop'a")
}


czemu tu jest
num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)
a nie
num_to_str(player_b_autobh[id],TempSkill,10)]

?
  • +
  • -
  • 0

#7 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 02.06.2010 16:14

No dobra pomyliłem się bo brałem to z innego itema. A mozę powiesz jak dalej zrobić?

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.06.2010 16:17

Funkcję z pluginu auto bh przenieść do PreThinku i dodać if'a, że jeżeli player_b_autobh > 0 to włączyć mu bh.

#9 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 02.06.2010 16:21

Napiszesz mi jak to zrobić? Sorry ale nie jestem za***istym skrypterem...

02 czerwiec 2010 - 17:48:
Pomoze ktos

02 czerwiec 2010 - 17:59:
pomoze ktos

#10 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.06.2010 17:19

Robisz tablice:

new auto_bh[33]

public reset_item_skills(id):
auto_bh[id] = 0
public iteminfo(id):

if (auto_bh[id] > 0)
	{
		add(itemEffect,199,"Posiadasz auto BunnyHopa.<br>")
	}

Robisz item:

case XX:
		{
			player_item_name[id] = "Wspomagacz BH"
			player_item_id[id] = rannum
			auto_bh[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Posiadasz auto BH.",player_item_name[id])
		}


Gdzieś do #define:

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)

I w public client_PreThink(id):

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && auto_bh[id] > 0)
	{
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
		
		
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}


I powinno pójść.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.06.2010 17:20


#11 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 02.06.2010 17:22

Dobra wielkie dzięki jak cos nie bedze hulało to napiszę

03 czerwiec 2010 - 16:23:
Sorry że pytam ale nie mogę znaleźć tego public client_PreThink(id)

Jest tylko public hook_prethink(id)

#12 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 03.06.2010 15:33

Bo nie ma public client_PreThink(id) tylko public client_PreThink ( id )
  • +
  • -
  • 1

#13 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 03.06.2010 17:16

Nie działa to auto bh

#14 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 03.06.2010 18:03

Ehh...
Wywal temten kod co podał Screeeaam. Tamtejszy co zaczynałeś to było dobre.
Przed:
//USE Button actives USEMAGIC

Dodaj:
if(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND && player_b_autobh[id] && button2 & IN_JUMP)
{
new fVelocity[3]
pev(id, pev_velocity, fVelocity)
fVelocity[2] += 250.0
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
}


I nie ma mowy żeby nie działało ...

Użytkownik Owner123 edytował ten post 03.06.2010 18:05

  • +
  • -
  • 0

#15 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.06.2010 18:18

Ehh...
Wywal temten kod co podał Screeeaam. Tamtejszy co zaczynałeś to było dobre.
Przed:

//USE Button actives USEMAGIC

Dodaj:
if(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND && player_b_autobh[id] && button2 & IN_JUMP)
{
new fVelocity[3]
pev(id, pev_velocity, fVelocity)
fVelocity[2] += 250.0
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
}


I nie ma mowy żeby nie działało ...



Lecz mój sposób także działa, ponieważ mam identycznie na serwerze.

Po prostu niektóre osoby nie umieją Ctrl+C, Ctrl+V.

#16 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 03.06.2010 19:47

Dzięki owner, po raz kolejny




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych