Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
jak usunac klase
Temat rozp.
SoleR
, 29.05.2010 19:43
5 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 29.05.2010 20:13
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Terorysta };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 200};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.50};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 200,};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Terorysta"
i
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Terorysta:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_mp5navy");
}
}
i
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 200};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.50};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 200,};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Terorysta"
i
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Terorysta:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_mp5navy");
}
}
i
#4
Napisano 29.05.2010 20:26
jest poradnik jak dodawac klasy na forum.
#5
Napisano 29.05.2010 20:30
[warn=Pavulon]Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.
ponad 1600 wierszy nie jest wcale podobne do 200[/warn]
mógł by mi ktoś komandosa usunąć ale tak aby dało się później skompilować plugin za pomoc leci +
ponad 1600 wierszy nie jest wcale podobne do 200[/warn]
mógł by mi ktoś komandosa usunąć ale tak aby dało się później skompilować plugin za pomoc leci +
Użytkownik Pavulon edytował ten post 29.05.2010 22:14
#6
Napisano 30.05.2010 11:20
[warn=Pavulon]Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.
ponad 1600 wierszy nie jest wcale podobne do 200[/warn]
mógł by mi ktoś komandosa usunąć ale tak aby dało się później skompilować plugin za pomoc leci +
Łap
QTM_CodMod.sma 46,35 KB 85 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych