Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

HP wskrzeszonego jest zależne od inteligencji Nekromanty

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 29.05.2010 10:01

Zapewne wszyscy znają założenie u nekromanty, że powinien wskrzesić gracza z HP zależnym od własnej inteligencji. Gdy ma 0 inteligencji to ożywiony powinien mieć 25 hp, gdy ma 50 inteligencji to wskrzeszony powinien mieć 75 HP.

Szukamy:
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
			
			new args[2]
			args[0]=lucky_bastard

zamieniamy na:
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
			
			new args[3]
			args[0]=lucky_bastard
			args[2]=id

Znajdz:
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,2)
zamien z 2 na 3 zeby wygladalo tak:

set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,3)
Poniewaz wszedzie ponizej bedziemy zmieniac dane w ten sam sposob wiec w edytorze jakiego uzywasz uzyj funkcji zamień (ctrl + r) i zamieniamy:
,args,2)
na
,args,3)

Znajdujemy funkcje public task_setplayer(args[])
i zamieniamy:
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[1]])
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[2]])

  • +
  • -
  • 3

#2 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.05.2010 16:58

Dobra robota, ale jeśli nekromanta będzie miał powiedzmy 100 inta a ożywianym będzie mag to przekroczy ilość startowego hp?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#3 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 29.05.2010 19:30

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "args" on line 8079
Warning: Expression has no effect on line 8079
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 8079
Error: Invalid expression, assumed zero on line 8079
Error: Too many error messages on one line on line 8079

Wszystko sprowadza się do linijki:
args[0]=lucky_bastard

  • +
  • -
  • 0

#4 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 29.05.2010 23:18

zle wkleiles albo zle podmieniles, masz wypisane ze symbol nie zdefiniowany wiec pewnie nie dales
new args[3]
Kod juz jest u mnie od kilku miesiecy i dziala a nawet testowalem go przed wyslaniem na czystym diablomodzie i ladnie sie skompilowal.
  • +
  • -
  • 0

#5 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.12.2010 09:52

A jak chce int/2 to tak:
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[2]/2])

czy tak:
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence/2[args[2]])

Użytkownik FreZZy edytował ten post 20.12.2010 09:52


#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.12.2010 15:45

Tak
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[2]]/2)

Albo najlepiej tak
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+floatround(player_intelligence[args[2]]/2.0))

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.12.2010 15:50

float dlatego że może wyjść wartość zmiennoprzecinkowa? (0.5)

Użytkownik FreZZy edytował ten post 20.12.2010 15:50


#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.12.2010 16:02

Tak, wtedy zaokrągli to do całości.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych