public plugin_natives() { register_native("db_get_user_level", "native_get_user_level") }
I zmienić to:
public native_get_user_level(id) { return player_lvl[id] }
I w pliku diablomod.inc zmienić ?
Dałem przykład z 1 natywem.
Po co to wogóle?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.05.2010 23:13
public plugin_natives() { register_native("db_get_user_level", "native_get_user_level") }
public native_get_user_level(id) { return player_lvl[id] }
Napisano 27.05.2010 23:31
native_get_user_level(id)to zarejestruj native z style = 1 (3 parametr)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Native Test"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
native db_get_user_level(id);
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /native", "cmdNativeTest");
}
public cmdNativeTest(id){
client_print(id, print_chat, "Twoj level to %d", db_get_user_level(id));
}
Napisano 27.05.2010 23:36
Napisano 27.05.2010 23:39
register_native("db_get_user_level", "native_get_user_level", 1)
public native_get_user_level(plugin, params)
Napisano 27.05.2010 23:45
new weapon1 = get_user_weapon(id) if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Hefasto && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){ if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1!= CSW_AWP && weapon1!= CSW_SCOUT && weapon1!= CSW_AUG && weapon1!= CSW_G3SG1 && weapon1!= CSW_SG552){ if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1) } }
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 27.05.2010 23:45
Napisano 27.05.2010 23:48
Napisano 28.05.2010 10:58
Napisano 28.05.2010 14:55
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fwSecondaryAttack", 0); public fwSecondaryAttack(ent){ return HAM_SUPERCEDE; }
weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1!= CSW_AWP && weapon1!= CSW_SCOUT && weapon1!= CSW_AUG && weapon1!= CSW_G3SG1 && weapon1!= CSW_SG552
weapon1 == CSW_M4A1
Napisano 30.05.2010 16:01
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.05.2010 16:03
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych