Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nekromanta i plugin


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 27.05.2010 17:36

Witam
Pierwsze pytanie:
Bym prosił o jakiś tutorial który by pokazał jak zrobić dokładnie drugiego nekromante.
Na zwykłym nekromancje nie działa moc na nozżu a na nowej klasie działa więc chce tylko przenieść moc jego.
Drugie pytanie jest takie:
Jak się nazywa plugin gdzie skrzynki nie wybuchają?
Trzecie:
Nekromanta gdy ożywia robi się niewidzialny i gdy ożywi jest nadal niewidzialny przez 3 sekundy (widoczność 0/255)
Czwarte:
Żeby dana klasa dostawała w każdej rundzie mp5.
Robiłem to na nekromancie (Żeby dostawał HE) ale dostaje tylko HE gdy wybiorę tą klase gdy żyje (tylko raz)
Za dobre tutoriale będą plusy
@@EDIT@@
Piąte:
Jak zmniejszyć/zwiększyć czas ładowania na nożu

Użytkownik Evinek edytował ten post 27.05.2010 17:38

  • +
  • -
  • 0

#2 LeOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 27.05.2010 17:48

4.
dopisz pod tym( linijka około 1500)
///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==twoja klasa)
	{
		player_class[id] = twoja klasa
                give_item(id, "weapon_mp5")
        }


TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ.


///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==twoja klasa)
	{
		player_class[id] = twoja klasa
                give_item(id, "weapon_mp5")
        }
	if(player_class[id]==Lowca)                      
	{
		new clip,ammo
		new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)	
		
		if(bow[id] == 1)
		{
			if((bowdelay[id] + 4.8 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
			{
				bowdelay[id] = get_gametime()
				command_arrow(id) 
			}
			entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
		}
	
		
		
		
		// nade
		
		if(g_GrenadeTrap[id] && button2 & IN_ATTACK2)
		{
			switch(weapon)
			{
				case CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG, CSW_SMOKEGRENADE:
				{
					if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
					{
						switch(g_TrapMode[id])
						{
							case 0: g_TrapMode[id] = 1
							case 1: g_TrapMode[id] = 0
						}
						client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
						g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
					}
				}
				default: g_TrapMode[id] = 0
			}
		}
		
	}

Użytkownik LeOn edytował ten post 27.05.2010 17:48

  • +
  • -
  • 0

#3 Evinek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 27.05.2010 18:54

Nie działa...
Tak dobrze dodaje.
  • +
  • -
  • 0

#4 LeOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 27.05.2010 19:31

Musi działać pokaż jak dodałeś.
  • +
  • -
  • 0

#5 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 27.05.2010 20:32

1.Musisz dopisz to

 g_haskit[id] = 1


do

 player_class[id] = Twojaklasa g_haskit[id] = 1

4.Sproboj to dodac w public roundstart

if(player_class[i] == Twoja klasa)
{
fm_give_item(i, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_MP5NAVY, 120)
}

ma to wygladac tak

public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		if(player_class[i] == twoja klasa)
		{
 				fm_give_item(i, "weapon_mp5NAVY")
 				cs_set_user_bpammo(i, CSW_mp5NAVY, 120)
		}
		
		golden_bulet[i]=0
		
		invisible_cast[i]=0
		
		ultra_armor[i]=0
		num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(i)
		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
		{
			changeskin(i,0) 
		}
	}
		
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
}

Użytkownik Le0nik edytował ten post 27.05.2010 20:34

  • +
  • -
  • 1

#6 Evinek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 28.05.2010 14:52

4. działa leci plus
1. Coś nie tak bo nie mogę ożywiać.
EDIT:
1. już działa musiałem pozmieniać jeszcze gdzie jest if to dodać else if i moja klasa nowa :P
Czekam na reszte odp.

EDIT:
Zapomniałem dać PLUSA :D
Już ci dałem Le0nik

Użytkownik Evinek edytował ten post 28.05.2010 18:25

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych