Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
CoD MoDby QTM_Peyote
#1
Napisano 27.05.2010 14:40
Mam parę problemów i uwag co do tego moda. Proszę Was o pomoc.
A więc tak:
1.
(Item)
Tajemnica generala to 1/1 he. czasami dziala a czasami zabiera 50% wiec na bank jest jakis bug
2.
(Klasa) - Komandos
Z tego co mi sie wydaje to chyba noz komandosa nie dziala, bo nigdy nie mozna zabic nikogo z noza (nawet tych niskich leveli)
[Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy)] - nie zawsze działa...
3.
MOD (Zapisywanie się lvl na nick)
Chciałbym to zmienić by Mod posługiwał się bazą danych sql oraz by lvl się zapisywały na Steam ID.
Więc jak moda przerobić na bazę?
Proszę o pomoc. Jako wynagrodzenie mogę tylko zaoferować +
Dzięki.
#2
Napisano 27.05.2010 18:19
2.Klasa komandos z prawego nie lewego zawsze zabija.
3.Nie posiadam ale poszukam
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#3
Napisano 27.05.2010 19:49
#4
Napisano 27.05.2010 20:16
2. Grałem u siebie na HLDS zawsze zabijało na hita nie wiem może dla tego że na botach?
3. Jak chcesz możesz sam to zrobić " Konwersja nVault -> MySQL - Nieoficjalny polski support AMX Mod X " - Albo ja zrobię jak będę mieć czas i udostępnię QTM_Peyote żeby edytował i wstawił.
#5
Napisano 27.05.2010 20:58
2. Tak jak wyżej, możliwe jeszcze, że w tym samym czasie trzymają 2 przyciski myszy.
Może nie włączyłeś modułu hamsandwich?
3. Za rok może dwa.
#7
Napisano 28.05.2010 10:44
Nic nie 'grzebałem'1.Musiałeś coś grzebać.
2. Tak jak wyżej, możliwe jeszcze, że w tym samym czasie trzymają 2 przyciski myszy.
Może nie włączyłeś modułu hamsandwich?
Sam to sprawdzałem i to nie działa tak jak powinno działać. Moduł włączony.
#8
Napisano 28.05.2010 15:07
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health);
na
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && (get_user_oldbutton(idattacker) & IN_ATTACK2)) damage = float(health)+1.0;
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 28.05.2010 15:08
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#9
Napisano 28.05.2010 15:21
#10
Napisano 28.05.2010 15:25
czydamage = float(health)+1.0
damage = 500.0
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#11
Napisano 28.05.2010 16:15
Czekam na odpowiedzi dotyczące tej bazy. Raczej rok lub dwa mnie tu nie urządzają...
#12
Napisano 28.05.2010 16:35
co za roznica
czydamage = float(health)+1.0
damage = 500.0
na mój prosty rozum gracz dostaje tyle obrażeń ile ma HP +1 . No a co z wytrzymałością tego co dostaje? Jeśli ma redukcje dmg 20% ? Nie wiem czy dobrze mi się wydaje ale wtedy 1/1 nie będzie ;]
#13
Napisano 28.05.2010 19:33
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#14
Napisano 28.05.2010 20:07
#15
Napisano 29.05.2010 10:47
Mam kolejny bug:
gdy sie ma wsparcie ogniowe i zmienia na sapera przez pierwsza runde mozna walic i miny i rakiety tylko ze naraz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych