Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bład


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Lyons

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:375
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 26.05.2010 19:22

witam, spolszczyłem sobie menu pod botow, mam pytanie:
-czemu zabijają mi swoich jak mam ustawione na pb_ffa 0 ??
-i inne zeczy mi nie działają!


#by odblokować nie które komendy trzeba usunąc # na początku!

pb_minbots 10 #//minimalna ilość botów
pb_maxbots 30 #//maksymalna ilosc botow
pb_minbotskill 50 #//minimalny poziom bota (0-100)
pb_maxbotskill 100 #//maksymalny poziom bota (0-100)(muzi być większe niż pb_ninbotskill)
pb_chat 1 #//czy bot może korzystac z chau (0-1)(1-tak 0-nie)
#add [skill] [personality] [team] [name] #// nie mam pojęcia
pb_jasonmode 0 #//boty mogą kupowac w sklepie (1-tak 0-nie)
#pb_wptfolder <folder> #//ustaw folder z waypoint'ami
pb_detailnames 1 #//skil bota z nazwy
pb_shootthruwalls 1 #//czy boty mogą strzelać przez sciane
pb_usespeech 1 #//czy boty moga rozmawiac przez radio
pb_wielocomemsgs 1 #//czy boty maja sie witac na poczatku gry
pb_bot_quota_match 0
pb_bot_join_team "ANY" #//ANY boty dochadzą wszędzie T-tylko TT CT-tylko CT
pb_skin 5
pb_timer_sound 0,5
pb_timer_pickup 0,3
pb_timer_greande 0,5
pb_spray 1 #//czy boty moga malowac sprayem
pb_ffa 0 #//boty beda zaijac swoich
pb_passwordkey "-pbadminpw" #//trzeba to wpisac w konsole po sentinfo to co jest w "" można zmienić na inne!
pb_password "123" #//ustawiasz hasło "123" jest to domyślne hasło
pb_numfollowuser 5 #//maksymalna botów co sledzą użytkownika(tu chyba chodzi o gonienie)
pb_maxweaponpickup 0 #//tu chyba chodzi o to że ile razy mogą podnieść broń domyślne 10
pb_mapstartbotdealy 1 #//po jakim czasie boty dołańczają do mapy
pb_autokill 0 #// nie mam pojęcia
pb_autokilldelay 45 #//opóźnienie do pb_autokill
pb_dangerfactor 1300 #//bot bardziej uważa na tych punktach w których został zabity (d:800)
pb_radio 1 #//właczenie zwykłego radia typu: Go go go!
# Pb_aim_type 1-4 (domyślnie 4)
# 1 = nieludzkiego kręci
# 2 = stałą prędkością kąt
# 3 = botaim1
# 4 = botaim2
pb_aim_type 4
bind "=" "pb menu" #//można ustawić bind'a na menu
pb_aim_spring_sitiffness_x 13,0 #// jak szybko ma reagować celowaniu góra/dół
pb_aim_spring_stiffness_y 13,0 #// jak szybko ma reagować celowaniu lewo/prawo

# Pionowej (góra / dół) współczynnik tłumienia układu celowniczego. Ta wartość także
# Wpływa na szybkość ruchu celownik i amplitudy
# Wahań wynikających. (Domyślnie: 0.22)
pb_aim_damper_coefficient_x 0,22

# Poziomej (lewo / prawo) współczynnik tłumienia układu celowniczego. Tej wartości
# Ma również wpływ na szybkość przepływu celownik i amplitudy
# Wahań wynikających. (Domyślnie: 0.22)
pb_aim_damper_coefficient_y 0,22

# Pionowej (góra / dół) margines błędu systemu w celu. Ta wartość wpływa na sposób
# Daleko (w jednostkach długości gry) bot pozwoli jej celownik do pochodnej od
# Idealny kierunek nie kierowania każdego gracza w szczególności.
# (Domyślnie: 2.0)
pb_aim_deviation_x 2,0

# Poziomej (lewo / prawo) margines błędu systemu w celu. Wartość ta ma wpływ na
# Jak daleko (w jednostkach długości gry) bot pozwoli jej celownik do pochodnej
# Od idealnego kierunku, gdy któryś z graczy nie ukierunkowane w szczególności.
# (Domyślnie: 1.0)
pb_aim_deviation_y 1,0

# Wpływ prostopadłe do osi pionowej na poziomej ruchu. To
# Wartość wpływa na to jak dużo (w części 1) bot będzie zakłócony, gdy
# Przenieść swoją celownik na osi przez właściwe ruchu na osi.
# (Default: 0,25)
pb_aim_influence_x_on_y 0,25

# Wpływ prostopadłe do osi poziomej na pionowym ruchu. To
# Wartość wpływa na to jak dużo (w części 1) bot będzie zakłócony, gdy
# Przenieść swoją celownik na osi przez właściwe ruchu na osi.
# (Default: 0,17)
pb_aim_influence_y_on_x 0,17

# Maksymalna wartość w sekundach, po którym system będzie celem ponownej oceny jego
# Idealnym kierunku. Wpływa to, jak często bot będzie próbował poprawić
# Nieprecyzyjne miejsca przesuwając celownik celownik wewnątrz błąd
# Margines granicach określonych przez CVARs botaim_deviation. (Domyślnie: 1.2)
pb_aim_offset_delay 1,2

# Frakcja pełnej szybkości systemu w celu przyjmuje, jak prędkość, jeżeli celem
# Na nic w szczególności. Jak to wpływa na spowolnienie jego bot będzie poruszał
# Celownik podczas kierowania nikt, stosunkowo pełną zdolność do prędkości.
# (Domyślnie: 0.5)
pb_aim_notarget_slowdown_ratio 0,5

# Frakcja docelowej szacowanej prędkości celu system będzie opierać się na
# Ustanowienia w ruchomy cel. Wpływa to, jak dobrze bot będzie w stanie
# Do śledzenia obiektów ruchomych na bieżąco, i czy będzie miał tendencję
# Do celu przed nim lub za nim. (Domyślnie: 2.2)
pb_aim_target_anticipation_ratio 2,2

# Broni, sprzętu i ograniczenie amunicji (zakupu)
# Numery nieco sposób - lewa jest 0 w ciąg, że cvar
# Ograniczenie Pistols
# 0 - nóż
# 1 - USP
# 2 - GLOCK18
# 3 - Deagle
# 4 - P228
# 5 - ELITE
# 6 - FIVESEVEN
# Shotgun ograniczeń
# 7 - M3
# 8 - XM1014
# Ograniczeń SMG
# 9 - MP5NAVY
# 10 - TMP
# 11 - P90
# 12 - MAC10
# 13 - UMP45
# Ograniczeń Rifles
# 14 - AK47
# 15 - SG552
# 16 - M4A1
# 17 - Galil
# 18 - FAMAS
# 19 - Aug
# 20 - SCOUT
# 21 - AWP
# 22 - G3SG1
# 23 - SG550
# Machine Gun ograniczenie
# 24 - M249
# Ograniczenie Shield
# 25 - SHIELD
pb_restrweapons "0123456789101112131415161718192021222324"

# 0 - kamizelka
# 1 - kask i kamizelka
# 2 - flashbang
# 3 - on granat
# 4 - smoke granat
# 5 - defuser
# 6 - gogli noktowizyjnych
# 7 - podstawowe ammo
# 8 - wtórny ammo
pb_restrequipammo "012345678"

# Usuń komentarze na linii poniżej, aby Roboty
# Przyłączyć się automatycznie w momencie rozpoczęcia nowej mapy

dodać 100 pb
dodać 100 pb
dodać 100 pb
dodać 100 pb
dodać 100 pb
dodać 100 pb
dodać 100 pb
dodać 100 pb
dodać 100 pb
dodać 100 pb
dodać 100 pb


26 maj 2010 - 19:39:
juz sobie poradzilem mozna usunac!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych