Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 25.05.2010 13:27
#2
Napisano 25.05.2010 13:53
plugin_init(){
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public Poczatek_Rundy(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
sprawdź to
P.S. pisałem na szybko
#3
Napisano 25.05.2010 20:38
symbol is never used plugin_init
#4
Napisano 25.05.2010 21:02
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public Poczatek_Rundy(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
Użytkownik wariot edytował ten post 25.05.2010 21:02
#5
Napisano 25.05.2010 22:43
L 05/25/2010 - 23:39:56: [AMXX] Run time error 10 (plugin "givesb.amxx") (native "give_item") - debug not enabled!
#6
Napisano 26.05.2010 08:10
#7
Napisano 26.05.2010 12:56
#8
Napisano 26.05.2010 16:10
#9
Napisano 26.05.2010 16:14
L 05/26/2010 - 13:09:51: Info (map "de_nuke") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100526.log")
L 05/26/2010 - 13:09:51: [FUN] Player out of range (0)
L 05/26/2010 - 13:09:51: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "givesb.amxx")
L 05/26/2010 - 13:09:51: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 05/26/2010 - 13:09:51: [AMXX] [0] givesb.sma::Poczatek_Rundy (line 18)
L 05/26/2010 - 13:09:59: [FUN] Player out of range (0)
#10
Napisano 26.05.2010 16:16
#include <amxmodx>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR");
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") ;
}
public Poczatek_Rundy()
{
for(new id = 1; id < 33; id++)
{
if(!is_user_alive(id)) continue;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
Jeśli gdzieś się nie walnąłem to powinno działać (pisałem w notatniku )
#11
Napisano 26.05.2010 20:45
Użytkownik BRaYaN edytował ten post 27.05.2010 19:05
#12
Napisano 28.05.2010 13:48
Otwierasz biohazard.cfg i tego:
// grenade loadout (game) new g_grenades[][] = { "weapon_hegrenade", "weapon_flashbang", "weapon_smokegrenade" }
i dodajesz granaty.
oczywiście z swoim SMA kompilujesz na localu.
po tym na początku każdej nowej rundy każdy gracz otrzymuje w.w granaty.
Użytkownik mefi edytował ten post 28.05.2010 13:50
#13
Napisano 06.06.2010 16:05
Żeby nie zakładać nowego tematu...
Chciałbym żeby dawało molotov na poczatku rundy:
http://forums.allied...ad.php?p=716066
[SMA] http://forums.allied...69&d=1227175252
#include <amxmodx> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR"); register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") ; } public Poczatek_Rundy() { for(new id = 1; id < 33; id++) { if(!is_user_alive(id)) continue; give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 10); emit_sound(id CHAN_WEAPON, "items/gunpickup2.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } }
Kto mógłby poprawić, ponieważ występują błędy
Użytkownik BRaYaN edytował ten post 08.06.2010 23:22
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981 , 25.02.2024 nowy plugin |
|
|
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT , 04.02.2024 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi , 22.09.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi , 15.08.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123 , 25.06.2021 nowy plugin |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych