Użytkownik BRaYaN edytował ten post 24.05.2010 07:10
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Odpychający się gracze zm Średnie
Temat rozp.
BRaYaN
, 23.05.2010 21:24
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.05.2010 21:24
Prosiłbym o napisanie pluginu który zombie w bio będą mogli się odpychać LPM
#2
Napisano 25.05.2010 21:07
Sprawdź czy działa
Załączone pliki
Użytkownik wariot edytował ten post 26.05.2010 18:03
#3
Napisano 25.05.2010 22:45
co to jest ? nie ma żadnego rozszerzenia
#4
Napisano 26.05.2010 08:02
Eh.. Nie ten plik co potrzeba
Załączone pliki
Użytkownik wariot edytował ten post 26.05.2010 18:01
#5
Napisano 26.05.2010 12:13
masz może sma bo chciałbym zmienić że mocniej się odpychają i że nie tylko przy bieganiu działa
#6
Napisano 26.05.2010 16:09
Od tego masz cvara
amx_push_force <wartość>
#7
Napisano 26.05.2010 21:04
a masz może jeszcze bez reklamy i również żeby zombie się opychało nawet jak stoją w miejscu ?
#8
Napisano 26.05.2010 21:05
Napisz tam na moim forum udzielę pomocy
#9
Napisano 26.05.2010 21:59
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <biohazard>
#include <engine>
#define PLUGIN "Push player"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "OneEyed & Sn!ff3r"
new cvar
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvar = register_cvar("amx_moveplayer", "1")
register_touch("player", "player", "touchtouch")
}
public touchtouch(player, player2)
{
if(get_pcvar_num(cvar))
{
if((!(task_exists(player * 1000 + player2))) &&
(!(task_exists(player2 * 1000 + player))) &&
(get_user_button(player) & IN_ATTACK2) &&
is_user_zombie(player) &&
is_user_zombie(player2))
{
new Float:speed[2][3]
new Float:over_speed[3]
set_task(0.2, "empty_space", player * 1000 + player2)
set_task(0.2, "empty_space", player2 * 1000 + player)
entity_get_vector(player, EV_VEC_velocity, speed[0])
entity_get_vector(player2, EV_VEC_velocity, speed[1])
for(new i = 0; i < 3; i++)
{
over_speed[i] = speed[0][i] + speed[1][i]
speed[0][i] += over_speed[i] * 0.65
speed[1][i] -= over_speed[i] * 0.65
}
entity_set_vector(player, EV_VEC_velocity, speed[0])
entity_set_vector(player2, EV_VEC_velocity, speed[1])
}
}
}
public empty_space() {}
Kod znaleziony na alliedmods + dodanie only zm
Użytkownik byQQ edytował ten post 26.05.2010 22:03
Dziękuje, dobranoc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych