1. usuwanie kasy tzn ukrywania było coś takiego ale niestety nie pamiętam
2.give_item
3.
stock bool:fm_strip_user_gun(index, weapon)
{
new ent_class[32];
new clip, ammo;
if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo)))
return false;
get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1);
new ent_weap
while ((ent_weap = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent_weap, "classname", ent_class)) && pev(ent_weap, pev_owner) != index) {}
if (!ent_weap)
return false;
if (weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_HEGRENADE) {
set_pev(index, pev_weapons,pev(index, pev_weapons) & ~(1<<weapon))
cs_set_user_bpammo(index,weapon,0)
} else {
engclient_cmd(index, "drop", ent_class);
new ent_box = pev(ent_weap, pev_owner);
if (!ent_box || ent_box == index)
return false;
dllfunc(DLLFunc_Think, ent_box);
}
return true;
}
4.set_user_maxspeed prędkość resetuje się co zmianę broni więc będzie potrzebny jeszcze event change weapon