Witam, jak zrobić w biohazard ,że od 360 stopni po zarażeniu jakiegoś gracza w zombie "łapy" jego (zombie) się obracają? od 360 stopni w kilka sekund spadają do normalnej "postaci" ,że tak powiem...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Obrót 360*
Temat rozp.
Nenczoks
, 23.05.2010 17:43
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.05.2010 17:43
#2
Napisano 23.05.2010 17:50
możesz to napisać jaśniej
#3
Napisano 23.05.2010 19:04
360st = 0st = normalny ekran.
Jak ma sie ruszac od 0 do 0 ?
Jak ma sie ruszac od 0 do 0 ?
#4
Napisano 23.05.2010 19:28
@up, bez komentarza wstan i obkrec sie o 360 stopni. i co? nic nie zauwazyles ?
@ topic:
set_pev(id, pev_punchangle, vecPunchAngle);
poszukaj na googlach o tym
@ topic:
set_pev(id, pev_punchangle, vecPunchAngle);
poszukaj na googlach o tym
#5
Napisano 23.05.2010 19:47
Nie rozumiecie ? No jestem człowiekiem przykładowo podchodzi zombie i mnie zaraża i przy zarażeniu mi się łapy "wywijają" tzn. od góry schodzą na dół czyli efekt takiego spuszczania łap z góry na dół.
#6
Napisano 23.05.2010 20:21
kyku no i wyszło na moje. Nie chodzi o obrót w bok , tylko do góry nogami Tyle że jemu chodzi o 180st
#7
Napisano 23.05.2010 21:41
No mniej więcej tylko żeby łapy zombie się tylko obracały przy zarażeniu.. Napisze ktoś plugin?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych