1. Robimy 2 stronę dla 1 klasy
Spoiler
* Szukamy:
Pod dopisujemy:
* Szukamy:
Dodajemy pod:
* Szukamy i podmieniamy całe
Na:
* Dodajemy w:
Za pierwszym "{" :
* Pod standardowym:
Dajemy:
* Pod całą funkcją!!!:
Dodajemy:
PRZESTRZEGAJ TO CO PISAŁEM BO INACZEJ MOŻE COŚ NIE WYPALIĆ!
* Szukamy:
#define TASKID_SETUSER 13312
Pod dopisujemy:
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230
* Szukamy:
register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
Dodajemy pod:
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
* Szukamy i podmieniamy całe
public select_class(id,lx[])
Na:
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new text[512]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keys, text)
}
* Dodajemy w:
select_class_menu(id, key)
Za pierwszym "{" :
new lx[9]
* Pod standardowym:
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
Dajemy:
case 8:{
ShowKlasy(id,lx)
}
* Pod całą funkcją!!!:
public select_class_menu
Dodajemy:
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
new lx[9]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: {
//Zobacz spoiler niżej!!!
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
PRZESTRZEGAJ TO CO PISAŁEM BO INACZEJ MOŻE COŚ NIE WYPALIĆ!
2. Dodawanie klas do 2 menu
Spoiler
* Znajdź:
Zmień na:
* Znajdź:
Zmień na:
* Znajdź:
Zmień na:
* Znajdź:
Zmień na:
* Znajdź
Zmień na:
*Znajdź:
Zmień na:
Pamiętaj po każdym dodaniu klasy dodawaj 1 do liczb
*Znajdź KAŻDE!:
Zmień na:
Po każdym dodaniu innych klas dodawaj 1
*Znajdź KAŻDE!:
Po każdym dodaniu innych klas dodawaj 1
PAMIĘTAJ! TAM GDZIE JEST DODANA/ZMIENIONA LICZBA/LITERA MUSISZ TEŻ DODAĆ/ZMIENIĆ PODCZAS DODAWANIA NOWEJ KLASY! (jak dodajesz t w odpowiedzniej kolejności)
* Znajdź:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }
Zmień na:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, NazwaKlasy }
new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "NazwaKlasy" }
new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120, 200 }//HP na start
* Znajdź:
new player_class_lvl[33][9]
new player_class_lvl_save[33]
new player__old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
Zmień na:
new player_class_lvl[33][10]
new player_class_lvl_save[33]
new player__old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}
* Znajdź:
register_cvar("diablo_classes", "abcdefgh")
Zmień na:
register_cvar("diablo_classes", "abcdefghi")
* Znajdź:
case 0: {
//Zobacz spoiler niżej!!!
}
Zmień na:
case 0: {
player_class[id] = NazwaKlasy
//Jakiś bonus jak chcesz
}
* Znajdź
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
Zmień na:
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
case NazwaKlasy:
{
//Bonusy pod nożem klasy
}
*Znajdź:
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
Zmień na:
new flags[11]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
Pamiętaj po każdym dodaniu klasy dodawaj 1 do liczb
*Znajdź KAŻDE!:
new lx[9]
Zmień na:
new lx[10]
Po każdym dodaniu innych klas dodawaj 1
*Znajdź KAŻDE!:
for(new i=1;i<9;i++)
for(new i=1;i<10;i++)
Po każdym dodaniu innych klas dodawaj 1
PAMIĘTAJ! TAM GDZIE JEST DODANA/ZMIENIONA LICZBA/LITERA MUSISZ TEŻ DODAĆ/ZMIENIĆ PODCZAS DODAWANIA NOWEJ KLASY! (jak dodajesz t w odpowiedzniej kolejności)
Jeśli popełniłem jakiś błąd napisz
Użytkownik SoLiD edytował ten post 21.05.2010 22:41