Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Male pytanie menu klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 20.05.2010 20:54

Mam Prośbę do was
wie ktoś możne jak zrobić adnotacje do danej klasy w /klasa ?
chodzi mi o coś takiego
Wybierz Klase
1. Mag (i tutaj adnotacja np na start ma 95hp )
Za Pomoc Z góry dziekuje
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[13]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,18)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}

public select_class_menu(id, key)
{
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag( "ja probowalem tak jak teraz ale nie da rady")
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:{
ShowKlasy(id,lx)

}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik Prowok@tor edytował ten post 20.05.2010 20:56

  • +
  • -
  • 0

#2 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 20.05.2010 21:04

Po co tak ??


enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[8] = { 100,95,150,130,100,90,110,8 } // Tutaj ustawiasz HP dla klasy w kolejnosci


Tutaj mozesz zmienic HP
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#3 LeOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 20.05.2010 21:10

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }

Może tutaj dodaj w nazwach np
enum { NONE = 0, Mag_na_start_posiada_95_hp, Mnich_na_start_posiada_150_hp,  ITD}

Jedyny pomysł jaki mi przychodzi po prostu dodaj do nazwy klasy jak w csie masz:
1.
Mag Level: 1
to zrób na
1.
Mag na start posiada 95 hp Level:1

Innego sposobu raczej nie ma

Użytkownik LeOn edytował ten post 20.05.2010 21:10

  • +
  • -
  • 0

#4 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 20.05.2010 21:14

Po co tak ??


enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[8] = { 100,95,150,130,100,90,110,8 } // Tutaj ustawiasz HP dla klasy w kolejnosci


Tutaj mozesz zmienic HP

czytanie ze zrozumieniem sie klania czy ja pisalem ze chce zmienic hp ? nie :)
zaraz zoacze

Nie da rady tak albo ja cos zle zrobilem
enum { NONE = 0, Mag_Na_Start_Ma_95HP_Po_Naladowaniu_Noza_Moze_Wystrzelic_FireBala_Jego_Latarka_odkrywa_niewidzialne_istoty, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Druid, Wizard, Khazar, Kowal, Diablo, Monk, Worgen, Mefisto}

Użytkownik Prowok@tor edytował ten post 20.05.2010 21:24

  • +
  • -
  • 0

#5 LeOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 20.05.2010 21:29

Acha ty tak chcesz tak to sie nie da za długie wystarczy wpisać w say /klasy i masz opis klas
  • +
  • -
  • 0

#6 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 20.05.2010 21:53

Wiem ze wystarczy ale to mi bardziej bylo potrzebne do nowych klas :(
  • +
  • -
  • 0

#7 bogery15

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:202
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2010 03:41

Da sie tak zrobic ale jak bedziesz mial potem tam na dole w rogu Klasa to bedzie pisac :Klasa: Czarodziej na start 95hp

#8 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 21.05.2010 05:35

bogery... Leon juz to napisal... !
  • +
  • -
  • 0

#9 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 21.05.2010 06:26

Ja wiem o co wam chodzi ale mnie to niestety nie urzadza :) Mniejsza Podmienilem sobie menu od /itemy na /nowe klasy i jest git :)
  • +
  • -
  • 0

#10 LeOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 21.05.2010 06:37

heheh nie lepiej było by poprosić o drugą stronę menu do /klasy aby ci ktoś zrobił? Ze zmienieniem itemy na klasy też dobry pomysł xD
  • +
  • -
  • 0

#11 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 21.05.2010 06:42

I tak nikt nie używa tego a druga stronę specjalni nie opłacało się robić od podstaw owszem stare /itemy a teras /nowe Klasy slurza jako nowa strona w /klasy
  • +
  • -
  • 0

#12 LeOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 21.05.2010 06:44

Nie lepiej zmienić /noweklasy na /klasy2 ? szybciej się wpisuje :-)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych