Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inne

[Poradnik] Jak zatrzymać klasę na danej mapie?

Inne

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.05.2010 14:45

Witajcie! Już kilka osób się pytało "Jak wyłączyć klasę na danej mapie?" odpowiem na to pytanie w tym poradniku+rodzaju mapy :D

Więc zaczynam :D
1. Dla danej mapy:
Spoiler

2. Dla typu mapy (np de_):
Spoiler

Użytkownik SoLiD edytował ten post 19.05.2010 15:19

  • +
  • -
  • 4
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#2 Raketen

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Stargard Szczeciński
Offline

Napisano 03.07.2010 00:02

Nie skumałem wszystkiego dokładnie, jeżeli chcę żeby na aim_mapie nikt nie mógł wybrać ninji to tak?:

* Wchodzimy w taką linijkę:

cstrike/addons/amxmodx/configs


A następnie tworzymy w tym katalogu "configs" folder o nazwie maps

* Wchodzimy w taką linijkę:

cstrike/addons/amxmodx/configs/maps


A następnie tworzymy w nim aim_map.cfg

* Otwieramy nasz plik "aim_map.cfg" i piszemy w nim (zależne czy dodawałeś, zmieniałeś nazwy klas):

diablo_classes "g"
	; g Ninja


I zapisujemy...

  • +
  • -
  • 0

#3 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 03.07.2010 02:15

Jesli chcesz tylko na aim_map to tworzysz taki plik jak napisales, jesli chcesz na wszystkich mapach aim to tworzysz tak jak napisal autor poradnika
prefix_aim.cfg
Jesli chcesz zeby graly same ninje to robisz tak jak napisales, jesli chcesz zeby nie wolno bylo grac ninja to dajesz wszystki literki oprocz g.
  • +
  • -
  • 0

#4 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.07.2010 09:55

Dajesz tak aby nie było ninji

diablo_classes "abcdefh"

  • +
  • -
  • 0

#5 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.02.2012 03:48

a co zrobić jak mi ten sposób nie działa? robię tak jak jest w poradniku ale na mapach awp nadal można wybrać ninje

posiadanie większej ilości klas niż w standardowym diablo 5.9l robi różnice klasy w 2 osobnych frakcjach

Użytkownik Divic edytował ten post 08.02.2012 03:55

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inne

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych