Witam zrobiłem sobie nową klasę stalker i chcę aby (5hp już ustawiłem) widoczność zmienić z 255 do 5 tak jak jest w diablo modzie stalker ring ma 5 hp jego widoczność spadła z 255 do 5 i może chodzić z bronią jak ktoś wie to niech napisze gdzie i co dopisać aby spadła widoczność (dokładnie widoczność ma być jak u ninjy tylko żeby mógł chodzić z bronią).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nowa klasa
Temat rozp.
LeOn
, 17.05.2010 13:00
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.05.2010 13:00
#2
Napisano 17.05.2010 13:12
w
np
gdzie 250 wpisujesz sobie o ile ma byc zredukowana widoczność
public select_class_menudopisujesz pod klasa jak ma mieć zredukowana widocznosc
player_b_inv[id] = 250
np
case 0: { // 1
player_class[id] =twoja klasa
player_b_inv[id] = 250
}
gdzie 250 wpisujesz sobie o ile ma byc zredukowana widoczność
#3
Napisano 17.05.2010 15:11
Tak jak pan up nie rób bo jak wpiszesz to wyrzucisz to
zrób tak
///////////////////// BOW ///////////////////////// to znajdzi
i zamieni na
zrób tak
///////////////////// BOW ///////////////////////// to znajdzi
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
i zamieni na
if(player_class[id]==twoja klasa)
{
player_b_inv[id] = 8
}
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
Użytkownik Gamer edytował ten post 17.05.2010 16:26
#4
Napisano 18.05.2010 12:33
Dzięki.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych