Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

runda rozgrzewkowa - respawn


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 jakub_s

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 04.05.2010 13:34

witam,

bardzo prosiłbym o dodanie do mojego pluginu funkcji, dzięki ktorej gracz który zginie zostanie od razu respawnięty u siebie na respie. (Prosiłbym o nie polecanie gotowych pluginów z tą funkcją gdyż dla mnie ten jest najbardziej odpowiedni)

#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc> 

new czas = 60 
new resety=3 
new noze=0 
new restart_title[1][] = { "NaCelowniku FFA!" } 

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"} 
new txt[3][] = {"Jeden!", "Dwa!", "Trzy!"}

new bylo_juz=0 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("ROund STart REstart","1.9","YeLLow")
    register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") 

    return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public test_it(){ 
    new players[32], num, num2 
    get_players(players,num,"e","TERRORIST") 
    get_players(players,num2,"e","CT") 
    if(num2<1 || num<1) return 0 
    return 1 
} 

public client_disconnect(id){ 
    set_task(0.3,"disconnect",0) 
} 

public disconnect(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
} 

public Event_StartRound(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
    set_task(0.2,"restart_odlicz", 0) 
    set_task(6.0,"restart_odlicz", 0) 
} 

public client_PreThink ( id ) 
{ 
    if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife") 
} 

public restart_odlicz(){ 
        
    if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){ 
        noze=1 
        bylo_juz=1 
        czas=60
        resety=3 
        pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
        pause("ac","imessage.amxx") 
        pause("ac","scrollmsg.amxx") 
        set_task(1.0,"muza_on", 0) 
        set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b") 
    } 
} 

public muza_on(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"mp3 stop") 
    client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/nozowka.mp3") 
} 

public wyswietl_res(){ 

    new jac1=random_num(0,255) 
    new jac2=random_num(0,255) 
    new jac3=random_num(0,255)    

    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) 
    show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n  RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas) 
    czas-- 
    if(czas==3){ 
        set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0) 
    } 
} 

public restart_rundy_play(){ 
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) 
    show_hudmessage(0,"===================^n* GAME-LIVE *^n===================") 
} 

public restart_rundy(){ 
    unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx") 
    unpause("ac","imessage.amxx") 
    unpause("ac","scrollmsg.amxx") 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")  
    server_cmd("sv_restart 1") 
    remove_task(8188)
    set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0) 
} 

public restart_rundy_0(){ 
    remove_task(8188)
    set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.24, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
    show_hudmessage(0, txt[resety-1])
    
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1]) 
    resety-- 
    if(resety==0){ 
        noze=0 
        set_task(1.0,"restart_rundy", 0) 
    } 
    else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0) 
} 

public plugin_precache() 
{ 
    precache_generic("sound/misc/nozowka.mp3") 
    precache_sound("misc/reset.wav") 
    precache_sound(misc[0]) 
    precache_sound(misc[1]) 
    precache_sound(misc[2]) 

    return PLUGIN_CONTINUE 
}

Użytkownik momoko edytował ten post 04.05.2010 13:57

  • +
  • -
  • 0

#2 nad3jf

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:68
  • GG:
  • Lokalizacja:xx.xxx.xxx:xxx
Offline

Napisano 04.05.2010 14:29


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","umarl","a")
}
public umarl()
{
new ofiara = read_data(2)
set_task(0.5,"odrodzenie",ofiara,_,0,"a",1)
}
public odrodzenie(a)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, a)
}

I dodaj:

#include <hamsandwich>


Całość powinna wyglądać tak:

#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

new czas = 60
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "NaCelowniku FFA!" }

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"}
new txt[3][] = {"Jeden!", "Dwa!", "Trzy!"}

new bylo_juz=0

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","YeLLow")
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
register_event("DeathMsg","umarl","a")

return PLUGIN_CONTINUE
}
public umarl()
{
new ofiara = read_data(2)
set_task(0.5,"odrodzenie",ofiara,_,0,"a",1)
}
public odrodzenie(a)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, a)
}

public test_it(){
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}

public client_disconnect(id){
set_task(0.3,"disconnect",0)
}

public disconnect(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}

public Event_StartRound(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}

public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}

public restart_odlicz(){

if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
noze=1
bylo_juz=1
czas=60
resety=3
pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
set_task(1.0,"muza_on", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}

public muza_on(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"mp3 stop")
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/nozowka.mp3")
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3){
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* GAME-LIVE *^n===================")
}

public restart_rundy(){
unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}

public restart_rundy_0(){
remove_task(8188)
set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.24, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
show_hudmessage(0, txt[resety-1])

client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1])
resety--
if(resety==0){
noze=0
set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
}
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}

public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/nozowka.mp3")
precache_sound("misc/reset.wav")
precache_sound(misc[0])
precache_sound(misc[1])
precache_sound(misc[2])

return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik nad3jf edytował ten post 04.05.2010 14:39

  • +
  • -
  • 0

#3 jakub_s

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 04.05.2010 15:34

działa tylko, że gracze sie respują przez całą mape ;D
Da sie zrobić by to było tylko na nożówce?
  • +
  • -
  • 0

#4 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.05.2010 16:01

#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

new czas = 60
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "NaCelowniku FFA!" }

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"}
new txt[3][] = {"Jeden!", "Dwa!", "Trzy!"}

new bylo_juz=0

new bool:rozgrzewka;

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","YeLLow")
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
register_event("DeathMsg","umarl","a")

return PLUGIN_CONTINUE
}
public umarl()
{
if(rozgrzewka)
{
new ofiara = read_data(2)
set_task(0.5,"odrodzenie",ofiara,_,0,"a",1)
}
}
public odrodzenie(a)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, a)
}

public test_it(){
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}

public client_disconnect(id){
set_task(0.3,"disconnect",0)
}

public disconnect(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}

public Event_StartRound(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
rozgrzewka = true;
}

public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}

public restart_odlicz(){

if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
noze=1
bylo_juz=1
czas=60
resety=3
pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
set_task(1.0,"muza_on", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}

public muza_on(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"mp3 stop")
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/nozowka.mp3")
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3){
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* GAME-LIVE *^n===================")
rozgrzewka = false;
}

public restart_rundy(){
unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}

public restart_rundy_0(){
remove_task(8188)
set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.24, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
show_hudmessage(0, txt[resety-1])

client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1])
resety--
if(resety==0){
noze=0
set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
}
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}

public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/nozowka.mp3")
precache_sound("misc/reset.wav")
precache_sound(misc[0])
precache_sound(misc[1])
precache_sound(misc[2])

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#5 jakub_s

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 04.05.2010 16:22

po pierwszym zginięciu po nozówce - ok, ale przy pozostałych juz sie cały czas respawnuje.

Użytkownik momoko edytował ten post 04.05.2010 16:23

  • +
  • -
  • 0

#6 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.05.2010 19:14

mmm, w złym miejscu dałem
#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

new czas = 60
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "NaCelowniku FFA!" }

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"}
new txt[3][] = {"Jeden!", "Dwa!", "Trzy!"}

new bylo_juz=0

new bool:rozgrzewka;

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","YeLLow")
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
register_event("DeathMsg","umarl","a")

return PLUGIN_CONTINUE
}
public umarl()
{
if(rozgrzewka)
{
new ofiara = read_data(2)
set_task(0.5,"odrodzenie",ofiara,_,0,"a",1)
}
}
public odrodzenie(a)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, a)
}

public test_it(){
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}

public client_disconnect(id){
set_task(0.3,"disconnect",0)
}

public disconnect(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}

public Event_StartRound(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}

public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}

public restart_odlicz(){
rozgrzewka = true;

if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
noze=1
bylo_juz=1
czas=60
resety=3
pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
set_task(1.0,"muza_on", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}

public muza_on(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"mp3 stop")
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/nozowka.mp3")
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3){
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* GAME-LIVE *^n===================")
rozgrzewka = false;
}

public restart_rundy(){
unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}

public restart_rundy_0(){
remove_task(8188)
set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.24, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
show_hudmessage(0, txt[resety-1])

client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1])
resety--
if(resety==0){
noze=0
set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
}
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}

public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/nozowka.mp3")
precache_sound("misc/reset.wav")
precache_sound(misc[0])
precache_sound(misc[1])
precache_sound(misc[2])

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#7 jakub_s

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 05.05.2010 09:29

cały czas to samo
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych