mam taki skill i chciał bym go zastąpić takim LJ jaki ma Palladyn w diablo modziepublic skill_3(id) {
if(punktysk3[id] <= 0) {
}
else if(punktysk3[id] <= 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[Exp Mod]^x01 Musisz miec dodane^x03 2^x01 punkty!");
}
else if(uzyl[id] == true) {
ColorChat(id, GREEN, "[Exp Mod]^x03 Skill^x01 dostepny raz na runde!");
}
else
{
set_user_gravity(id, 0.5)
set_task(5.0, "skill_3_off",id,"",0,"a", 1)
ColorChat(id, GREEN, "[Exp Mod]^x01 Masz 400 grawitacji przez 5 sekund!");
uzyl[id] = true
}
}
public skill_3_off(id) {
set_user_gravity(id, 1.0)
ColorChat(id, GREEN, "[Exp Mod]^x01 Uwazaj, masz juz normalna grawitacje!");
}
public UpdateHUD(id) {
for (new id=0; id < 32; id++) {
nie jestem pewien czy dobrze skopiowałem. (załącznika nie mogę coś dodać(.sma diablo) dodam jak tylko będę mógł).public client_PreThink ( id )
{
if(!is_user_alive(id)||is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE
new button2 = get_user_button(id);
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE)
{
if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
{
if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 )
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND )
JumpsLeft[id]--
new Float:va[3],Float:v[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[2]=300.0
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
}
}
}
Proszę o pomoc gdyż próbuję próbuję i nie mogę tego zrobić.
Załączone pliki
Użytkownik Themo edytował ten post 03.05.2010 17:42