←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Funkcja do broni

Zablokowany

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 02.05.2010

Jak dodać to tego kodu, aby np ten tmp odejmował x razu więcej i aby się z nim szybciej bigało

	if(get_user_weapon(id) == CSW_TMP) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_minigun.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_minigun.mdl")
}




czy w_minigun.mdl pochodzi pod viewmodel czy może pod weaponmodel??
Użytkownik Frajer edytował ten post 02.05.2010 19:14
Odpowiedz

  • +
  • -
sbstn - zdjęcie sbstn 02.05.2010

1. Zainkluduj hamsandwich.
2.Dodaj do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Attack_Event")

3.Następnie zapisz funkcję:
public Attack_Event(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], ptr, bits)
{

}

4.Postaw warunek: Jeśli broń to tmp to podwój obrażenia:
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_TMP)
{
SetHamParamFloat(3,damage*2)
}

5.Cały kod (kawałek) ;):
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Attack_Event")
}
public Attack_Event(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], ptr, bits)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_TMP)
{
SetHamParamFloat(3,damage*2)
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 03.05.2010

SetHamParamFloat(3,damage*2)



czyli dmg razy 3 czy 2? może o 3 lub o 2?
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 03.05.2010

frajer nie rozumiem pytania :)
SetHamParamFloat(3,damage*2)
obok damage masz pewną liczbę dokładniej 2 czyli obrażenia są większe o dwa razy
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 03.05.2010

o dwa razy

czy

dwa razy

bo to różnica

bo O dwa razy to +2
a dwa razy to *2(mnożenie)
Odpowiedz

  • +
  • -
sbstn - zdjęcie sbstn 03.05.2010

DAMAGE*2

* - razy. Damage razy dwa.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 03.05.2010

czy w_minigun.mdl pochodzi pod viewmodel czy może pod weaponmodel??
i jeszcze sound jaką ma nazwę
bym mógł w tym dopisać
if(get_user_weapon(id) == CSW_TMP) {
                        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_minigun.mdl")
                        entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_minigun.mdl")
                }
Odpowiedz

  • +
  • -
sbstn - zdjęcie sbstn 03.05.2010

Pod weapon model.
Jaki sound?!
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 03.05.2010

bo mam sound taki jak strzelanie, zmiana magazynku
Odpowiedz

  • +
  • -
sbstn - zdjęcie sbstn 03.05.2010

To musisz podmienić główne pliki na serwerze...
GHW Weapon Replacement 1.3 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 03.05.2010

a bez tego się nie da??
Odpowiedz

  • +
  • -
sbstn - zdjęcie sbstn 03.05.2010

Podmienic, podmienisz, ale gracze beda slyszec standardowo.

(tel)
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 03.05.2010

wiem że będą słyszeć, chodzi o to tak jak tutaj że zmienia model z tmp na model minigun, ale mi chodzi teraz o sound :)
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 03.05.2010

chcesz podmienic dzwieki :?: masz przeciez emit_sound blokujesz dzwieki standard i podkladasz swoje
Odpowiedz

  • +
  • -
Owner123 - zdjęcie Owner123 03.05.2010

w_minigun.mdl nie podchodzi ani pod view model ani pod weapon model ._.

new w_model[] = "models/w_nazwa.mdl"
...
register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel")
...
public fwSetModel(ent, model[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED
new szClassname[64]
pev(ent, pev_classname, szClassname, 63)
if(equal(szClassname, "tmp"))
{
set_pev(ent, pev_model, w_model)
return FMRES_SUPERCEDE
}
}

Użytkownik Owner123 edytował ten post 03.05.2010 17:13
Odpowiedz
Zablokowany