Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja do broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 02.05.2010 17:46

Jak dodać to tego kodu, aby np ten tmp odejmował x razu więcej i aby się z nim szybciej bigało

	if(get_user_weapon(id) == CSW_TMP) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_minigun.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_minigun.mdl")
}




czy w_minigun.mdl pochodzi pod viewmodel czy może pod weaponmodel??

Użytkownik Frajer edytował ten post 02.05.2010 19:14

  • +
  • -
  • 0

#2 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 02.05.2010 21:06

1. Zainkluduj hamsandwich.
2.Dodaj do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Attack_Event")

3.Następnie zapisz funkcję:
public Attack_Event(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], ptr, bits)
{

}

4.Postaw warunek: Jeśli broń to tmp to podwój obrażenia:
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_TMP)
{
SetHamParamFloat(3,damage*2)
}

5.Cały kod (kawałek) ;):
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Attack_Event")
}
public Attack_Event(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], ptr, bits)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_TMP)
{
SetHamParamFloat(3,damage*2)
}
}

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#3 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 03.05.2010 08:12

SetHamParamFloat(3,damage*2)



czyli dmg razy 3 czy 2? może o 3 lub o 2?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2010 10:03

frajer nie rozumiem pytania :)
SetHamParamFloat(3,damage*2)
obok damage masz pewną liczbę dokładniej 2 czyli obrażenia są większe o dwa razy
  • +
  • -
  • 0

#5 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 03.05.2010 10:06

o dwa razy

czy

dwa razy

bo to różnica

bo O dwa razy to +2
a dwa razy to *2(mnożenie)
  • +
  • -
  • 0

#6 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.05.2010 10:08

DAMAGE*2

* - razy. Damage razy dwa.
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#7 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 03.05.2010 10:38

czy w_minigun.mdl pochodzi pod viewmodel czy może pod weaponmodel??
i jeszcze sound jaką ma nazwę
bym mógł w tym dopisać
if(get_user_weapon(id) == CSW_TMP) {
                        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_minigun.mdl")
                        entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_minigun.mdl")
                }

  • +
  • -
  • 0

#8 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.05.2010 10:43

Pod weapon model.
Jaki sound?!
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#9 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 03.05.2010 10:53

bo mam sound taki jak strzelanie, zmiana magazynku
  • +
  • -
  • 0

#10 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.05.2010 10:58

To musisz podmienić główne pliki na serwerze...
GHW Weapon Replacement 1.3 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#11 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 03.05.2010 11:24

a bez tego się nie da??
  • +
  • -
  • 0

#12 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.05.2010 11:29

Podmienic, podmienisz, ale gracze beda slyszec standardowo.

(tel)
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#13 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 03.05.2010 11:35

wiem że będą słyszeć, chodzi o to tak jak tutaj że zmienia model z tmp na model minigun, ale mi chodzi teraz o sound :)
  • +
  • -
  • 0

#14 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 03.05.2010 11:51

chcesz podmienic dzwieki :?: masz przeciez emit_sound blokujesz dzwieki standard i podkladasz swoje
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#15 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 03.05.2010 17:11

w_minigun.mdl nie podchodzi ani pod view model ani pod weapon model ._.

new w_model[] = "models/w_nazwa.mdl"
...
register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel")
...
public fwSetModel(ent, model[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED
new szClassname[64]
pev(ent, pev_classname, szClassname, 63)
if(equal(szClassname, "tmp"))
{
set_pev(ent, pev_model, w_model)
return FMRES_SUPERCEDE
}
}

Użytkownik Owner123 edytował ten post 03.05.2010 17:13

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych