Funkcja do broni
Kusek
02.05.2010
Jak dodać to tego kodu, aby np ten tmp odejmował x razu więcej i aby się z nim szybciej bigało
czy w_minigun.mdl pochodzi pod viewmodel czy może pod weaponmodel??
Użytkownik Frajer edytował ten post 02.05.2010 19:14
if(get_user_weapon(id) == CSW_TMP) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_minigun.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_minigun.mdl")
}
czy w_minigun.mdl pochodzi pod viewmodel czy może pod weaponmodel??
Użytkownik Frajer edytował ten post 02.05.2010 19:14
sbstn
02.05.2010
1. Zainkluduj hamsandwich.
2.Dodaj do plugin_init:
3.Następnie zapisz funkcję:
4.Postaw warunek: Jeśli broń to tmp to podwój obrażenia:
5.Cały kod (kawałek)
:
2.Dodaj do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Attack_Event")
3.Następnie zapisz funkcję:
public Attack_Event(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], ptr, bits)
{
}
4.Postaw warunek: Jeśli broń to tmp to podwój obrażenia:
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_TMP)
{
SetHamParamFloat(3,damage*2)
}
5.Cały kod (kawałek)

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Attack_Event")
}
public Attack_Event(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], ptr, bits)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_TMP)
{
SetHamParamFloat(3,damage*2)
}
}
DarkGL
03.05.2010
frajer nie rozumiem pytania 
SetHamParamFloat(3,damage*2)
obok damage masz pewną liczbę dokładniej 2 czyli obrażenia są większe o dwa razy

SetHamParamFloat(3,damage*2)
obok damage masz pewną liczbę dokładniej 2 czyli obrażenia są większe o dwa razy
Kusek
03.05.2010
czyo dwa razy
bo to różnicadwa razy
bo O dwa razy to +2
a dwa razy to *2(mnożenie)
Kusek
03.05.2010
czy w_minigun.mdl pochodzi pod viewmodel czy może pod weaponmodel??
i jeszcze sound jaką ma nazwę
bym mógł w tym dopisać
i jeszcze sound jaką ma nazwę
bym mógł w tym dopisać
if(get_user_weapon(id) == CSW_TMP) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_minigun.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_minigun.mdl") }
sbstn
03.05.2010
To musisz podmienić główne pliki na serwerze...
GHW Weapon Replacement 1.3 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
GHW Weapon Replacement 1.3 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Kusek
03.05.2010
wiem że będą słyszeć, chodzi o to tak jak tutaj że zmienia model z tmp na model minigun, ale mi chodzi teraz o sound

G[o]Q
03.05.2010
chcesz podmienic dzwieki
masz przeciez emit_sound blokujesz dzwieki standard i podkladasz swoje

Owner123
03.05.2010
w_minigun.mdl nie podchodzi ani pod view model ani pod weapon model ._.
Użytkownik Owner123 edytował ten post 03.05.2010 17:13
new w_model[] = "models/w_nazwa.mdl"
...
register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel")
...
public fwSetModel(ent, model[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED
new szClassname[64]
pev(ent, pev_classname, szClassname, 63)
if(equal(szClassname, "tmp"))
{
set_pev(ent, pev_model, w_model)
return FMRES_SUPERCEDE
}
}
Użytkownik Owner123 edytował ten post 03.05.2010 17:13