Set_task
Monsulito
29.04.2010
Witam, mam taki plugin
Dlaczego mi nie pokazuje tego co 10 sekund?
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
set_task(10.0, "info", _, _, _, "b")
}
public info(id) {
set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Witaj na ----------------");
}
Dlaczego mi nie pokazuje tego co 10 sekund?
Kusek
29.04.2010
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
set_task(10.0, "info", 0, "", 0, "b")
}
public info(id)
{
set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Witaj na ----------------");
}
sprawdź to
Knopers
29.04.2010
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
set_task(10.0, "info", _, _, _, "b")
}
public info()
{
set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "Witaj na ----------------");
}
A tak nie może być ?
Kusek
29.04.2010
ale to co podałeś jest do wszystkich to jak już to
Edited by Frajer, 29.04.2010 15:21.
public info() { set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(id, "Witaj na ----------------"); }
Edited by Frajer, 29.04.2010 15:21.
Knopers
29.04.2010
a do kogo ma być jeśli użył tasku w plugin_init i nie dał żadnych argumentów taskowi i z nieba chcieliście wytrzasnąć id gracza , lol
sbstn
29.04.2010
Monsulito, mózg on!
Skąd plug Ci to id weźmie?!
plugin_init to start mapy. Tam nie ma id!
Skąd plug Ci to id weźmie?!
plugin_init to start mapy. Tam nie ma id!
G[o]Q
29.04.2010
hmm z logicznego punktu widzenia to jesli co 10 s wyslesz do goscia info to i tak kazdemu to wyslesz uzywajac taska wiec co to za roznica czy do jednego czy do all
sbstn
29.04.2010
Jeśli już to chyba:
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
new players[32], num
get_players(players, num)
for(new i; i<num; i++)
{
new id=players[i]
set_task(10.0, "info", id, _, _, "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public info(id)
{
set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "Witaj na ----------------");
}
G[o]Q
29.04.2010
a czy :
nie zadziala tak samo jak to :
Edited by G[o]Q, 29.04.2010 17:43.
#include <amxmodx> public plugin_init() { new players[32], num get_players(players, num) for(new i; i<num; i++) { new id=players[i] set_task(10.0, "info", id, _, _, "b") return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_HANDLED } public info(id) { set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(0, "Witaj na ----------------"); }
nie zadziala tak samo jak to :
#include <amxmodx> public plugin_init() set_task(10.0, "info", 0, _, _, "b") public info() { set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(id, "Witaj na ----------------"); }
Edited by G[o]Q, 29.04.2010 17:43.
Vertricus
29.04.2010
Nie zadziała tak samo z racji że:
i tu i tu jest:
Z tym że za pierwszym razem w zależności od ilości graczy o ile będą jacyś na plugin_init wywoła się ta funkcja za 10 sek X razy gdzie X to ilość graczy i tekst może nałożyć się na siebie
i tu i tu jest:
show_hudmessage(0, "Witaj na ----------------");
Z tym że za pierwszym razem w zależności od ilości graczy o ile będą jacyś na plugin_init wywoła się ta funkcja za 10 sek X razy gdzie X to ilość graczy i tekst może nałożyć się na siebie
G[o]Q
29.04.2010
czyli jesli wyswietlasz huda 2 osobom to moze sie im text nalozyc szczegulnie ze to ten sam text pozatym jak wybierzecie dluzsza wersje to mozecie zalapac crasha i spam w logach index out bound
// edit my blad w pierwszym mialo byc oczywiscie tez id zamiast 0 bo inaczej nie ma to racji bytu
Edited by G[o]Q, 29.04.2010 17:41.
// edit my blad w pierwszym mialo byc oczywiscie tez id zamiast 0 bo inaczej nie ma to racji bytu
Edited by G[o]Q, 29.04.2010 17:41.
Owner123
29.04.2010
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Owner"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
public client_putinserver(id)
set_task(10.0, "info", id, _, _, "b")
public info(id)
{
set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "Witaj na ----------------");
}
Edited by Owner123, 29.04.2010 18:20.
mgr inż. Pavulon
29.04.2010
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Owner"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
public client_putinserver(id)
set_task(10.0, "info", id, _, _, "b")
public info(id)
{
set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "Witaj na ----------------");
}
a jak gracz wyjdzie z serwera to... ?
Jeżeli tworzycie task'a przy wejściu to usuwajcie go przy wyjściu.