←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Set_task

Locked

  • +
  • -
Monsulito's Photo Monsulito 29.04.2010

Witam, mam taki plugin

#include <amxmodx>
public plugin_init() {
set_task(10.0, "info", _, _, _, "b")
}

public info(id) {
set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Witaj na ----------------");
}

Dlaczego mi nie pokazuje tego co 10 sekund?
Quote

  • +
  • -
Kusek's Photo Kusek 29.04.2010


#include <amxmodx>
public plugin_init() {
set_task(10.0, "info", 0, "", 0, "b")
}

public info(id)
{
set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Witaj na ----------------");
}


sprawdź to
Quote

  • +
  • -
Monsulito's Photo Monsulito 29.04.2010

Dalej nic
Quote

  • +
  • -
Knopers's Photo Knopers 29.04.2010


#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
set_task(10.0, "info", _, _, _, "b")
}

public info()
{
set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "Witaj na ----------------");
}

A tak nie może być ?
Quote

  • +
  • -
Kusek's Photo Kusek 29.04.2010

ale to co podałeś jest do wszystkich to jak już to
public info()
{
 set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0)
 show_hudmessage(id, "Witaj na ----------------");
}

Edited by Frajer, 29.04.2010 15:21.
Quote

  • +
  • -
Knopers's Photo Knopers 29.04.2010

a do kogo ma być jeśli użył tasku w plugin_init i nie dał żadnych argumentów taskowi i z nieba chcieliście wytrzasnąć id gracza , lol
Quote

  • +
  • -
Monsulito's Photo Monsulito 29.04.2010

Ma byc do 1 gracza :) czyli id.
Quote

  • +
  • -
sbstn's Photo sbstn 29.04.2010

Monsulito, mózg on!
Skąd plug Ci to id weźmie?!
plugin_init to start mapy. Tam nie ma id!
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 29.04.2010

hmm z logicznego punktu widzenia to jesli co 10 s wyslesz do goscia info to i tak kazdemu to wyslesz uzywajac taska wiec co to za roznica czy do jednego czy do all :?:
Quote

  • +
  • -
sbstn's Photo sbstn 29.04.2010

Jeśli już to chyba:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
new players[32], num
get_players(players, num)
for(new i; i<num; i++)
{
new id=players[i]
set_task(10.0, "info", id, _, _, "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public info(id)
{
set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "Witaj na ----------------");
}
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 29.04.2010

a czy :

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
        new players[32], num
        get_players(players, num)
        for(new i; i<num; i++)
        {
                new id=players[i]
                set_task(10.0, "info", id, _, _, "b")
                return PLUGIN_CONTINUE
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}

public info(id)
{
        set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0)
        show_hudmessage(0, "Witaj na ----------------");
}

nie zadziala tak samo jak to :

#include <amxmodx>

public plugin_init()
            set_task(10.0, "info", 0, _, _, "b")
       

public info()
{
        set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0)
        show_hudmessage(id, "Witaj na ----------------");
}

Edited by G[o]Q, 29.04.2010 17:43.
Quote

  • +
  • -
Knopers's Photo Knopers 29.04.2010

nie , tamto żre więcej pamięci i procka , (mało optymalnie)
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 29.04.2010

chodzi mi o efekt wizualny Knopers :D
Quote

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 29.04.2010

Nie zadziała tak samo z racji że:
i tu i tu jest:
show_hudmessage(0, "Witaj na ----------------");

Z tym że za pierwszym razem w zależności od ilości graczy o ile będą jacyś na plugin_init wywoła się ta funkcja za 10 sek X razy gdzie X to ilość graczy i tekst może nałożyć się na siebie
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 29.04.2010

czyli jesli wyswietlasz huda 2 osobom to moze sie im text nalozyc :?: szczegulnie ze to ten sam text :?: pozatym jak wybierzecie dluzsza wersje to mozecie zalapac crasha i spam w logach index out bound


// edit my blad w pierwszym mialo byc oczywiscie tez id zamiast 0 :D bo inaczej nie ma to racji bytu :D
Edited by G[o]Q, 29.04.2010 17:41.
Quote

  • +
  • -
Owner123's Photo Owner123 29.04.2010

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Owner"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

public client_putinserver(id)
set_task(10.0, "info", id, _, _, "b")

public info(id)
{
set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "Witaj na ----------------");
}

:&
Edited by Owner123, 29.04.2010 18:20.
Quote

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon's Photo mgr inż. Pavulon 29.04.2010

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Owner"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

public client_putinserver(id)
set_task(10.0, "info", id, _, _, "b")

public info(id)
{
set_hudmessage(226, 226, 13, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "Witaj na ----------------");
}

:&


:lol:
a jak gracz wyjdzie z serwera to... ?
Jeżeli tworzycie task'a przy wejściu to usuwajcie go przy wyjściu.
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 29.04.2010

no to chyba logiczne Pavulon bo index out bound nie mile widziany w logach :D
Quote
Locked