Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy to będzie chodzić? Nowe klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 LeOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 29.04.2010 15:56

Przeniosłem sam bo niby w złym miejscu napisałem.

Witam wszystkich przerobiłem diablomoda tzn. plik .sma mówiąc przerobiłem dodałem 6 klas tak jak pisze tutaj:http://amxx.pl/diablomod-dodawanie-klas-t19920.html
I tak nie wiem gdzie to jest:
###### -- ZNAJDŹ [ 2 RAZY ] -- ######

new lx[9]

###### -- ZAMIEŃ NA -- ######

new lx[10] w moim pliku ma być15

###### -- ZNAJDŹ [ 4 RAZY ] -- ######

for(new i=1;i<9;i++)


###### -- ZAMIEŃ NA -- ######

for(new i=1;i<10;i++) ma być 16

I teraz chodzi mi o to żeby mi ktoś to zrobił i dorobił kilka rzeczy

Opis klas:
}
public Skrytobojca(id){
showitem(id,"Skrytobojca"," "," ","<br>Na start ma 130hp, <br>po naladowaniu noza jest niewidzialny<br><br>")
}
public Druid(id){
showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Na start ma 120hp,<br> ma 200 armoru i po naladowaniu noza odbija pociski
}
public Lodowy Golem(id){
showitem(id,"Lodowy Golem"," "," ","<br>Na start ma 180hp,<br> moze chodzic tylko z bronia krotka i miec przy sobie granaty,<br>po naladowaniu noza szybciej biega<br><br>")
}
public Snajper(id){
showitem(id,"Snajper"," "," ","<br>Na start ma 70hp,<br>moze biegac tylko z AWP,<br>po naladowaniu noza ma magiczne pociski<br><br>")
}
public Wiedzmin(id){
showitem(id,"Wiedzmin"," "," ","<br>Na start ma 120hp,<br>wyzej skacze i nie slychac jego krokow,<br>po naladowaniu noza ma magiczne kule<br>")
}
public Vampir(id){
showitem(id,"Vampir"," "," ","<br>Na start ma 130hp,<br>za każdym trafieniem wysysa przeciwnikowi po 10hp,<br>po naladowaniu noza jest niewidzialny(tylko z nozem)<br><br>")
}

Teraz żeby dodać te czary tak jak jest napisane np żeby skrytobójca miał po naładowaniu noża tak jak na zabójca w Snajperze ma mieć magiczne pociski itd itd
Bardzo bym o to prosił
Link do pliku SMA:http://rapidshare.com/files/381557732/dbmod_5.9l.sma.html

[uwaga=Pavulon]stosuj tagi BBCode i Dołączona grafika Raportuj jeżeli coś jest nie tak :!:[/uwaga]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych