#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new bool:speed[33]
new const Float:gfCSSpeeds[]={
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public CurWeapon(id)
{
if(speed[id]==true)
{
new bron=read_data(2)
set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron]+100.0) // e.x
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kilka pytań.
#41
Napisano 29.04.2010 06:18
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#42
Napisano 29.04.2010 09:39
speed[id]==true
zmienna[id] = 1?
#43
Napisano 29.04.2010 09:59
public CurWeapon(id) { if(speed[id]==true) { set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+100.0) // e.x } }
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#44
Napisano 29.04.2010 10:30
A nie można zamiast:
speed[id]==truezmienna[id] = 1?
Chyba
zmienna[id]==1
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#45
Napisano 29.04.2010 11:33
i nie działa przerobiłem jak napisałe potem GoQ i też klipka
#46
Napisano 29.04.2010 12:00
2.Zmieniłeś na true?
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#47
Napisano 29.04.2010 12:10
speed[id]==true
zmienna[id] = 1
Zrobiłem jak pisało Wyżej przed napisaniem posta piszę wyraźnie
i nadal nie działa
#48
Napisano 29.04.2010 12:16
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#49
Napisano 29.04.2010 12:31
#50
Napisano 29.04.2010 13:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new bool:speed[33]
new const Float:gfCSSpeeds[]={
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
register_clcmd("say /speed","Speed")
}
public Spawn(id)
{
speed[id]=false
}
public Speed(id)
{
speed[id]=true
}
public CurWeapon(id)
{
if(speed[id]==true)
{
new bron=read_data(2)
set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron]+100.0)
}
}
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#51
Napisano 29.04.2010 13:56
#52
Napisano 29.04.2010 14:03
/speedMyślałem, że to z kodu wywnioskujesz...
EDIT: To nie umiesz sobie tej funkcji wyciąć?
Użytkownik sbstn edytował ten post 29.04.2010 14:03
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#53
Napisano 29.04.2010 14:05
i do czego służy to
new const Float:gfCSSpeeds[]={
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
}
#54
Napisano 29.04.2010 14:07
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#55
Napisano 29.04.2010 14:11
Słuchaj, stała gfCSSpeeds, w tym przypadku oznacza prędkość z każdą bronią gracza. Jeżeli chcesz takie coś użyć na kimś to musisz zrobić tak:
1.Zadeklarować zmienną logiczną (np. zrobimy speedy[id])
new bool:speedy[33]
2.Zadeklarować stałe szybkości broni:
new const Float:gfCSSpeeds[]={
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
}
3.Do plugin_init wrzucić deklarację nowego eventu CurWeapon:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
4.Zrobić funkcję wykonującą w evencie:
public CurWeapon(id)
{
if(speedy[id]==true)
{
new bron=read_data(2)
set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron]+60.0)
}
}
EDIT: G[o]Q, rację mówisz . Aczkolwiek zawsze można nauczyć się czegoś nowego.
Użytkownik sbstn edytował ten post 29.04.2010 14:12
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#56
Napisano 29.04.2010 14:20
public CurWeapon(id) { if(speedy[id]) { set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+60.0) } }
i przy wyborze mocy dajesz speedy[id[=true
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#57
Napisano 29.04.2010 15:31
new const Float:gfCSSpeeds[]={
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
}
Wywaliłem to ^
a potem sobie to wywaliłem
set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron]+60.0)
i zmeiniłem na
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+60.0)
ale przy zmienie Np z danej używanej broni speed się resetuje do Normala
Użytkownik hardbot edytował ten post 29.04.2010 15:32
#58
Napisano 29.04.2010 15:33
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#59
Napisano 29.04.2010 16:19
#60
Napisano 29.04.2010 16:29
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych