Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać armor do klasy na start? itp?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 RyanAner

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 26.04.2010 07:20

tak jak w temacie kilka pytań drobnych mam nadzieje

1) jak dodać np. do jednej klasy żeby miała na start 300 armor
2) noże do rzucania np. 10 noży ma którymi może rzucać
3) Gdy zabije wroga odnawia mu się HP
4) zrobić item taki jaką ma funkcję Nekromanta "Może wskrzesać lub zjadać zmarłych"
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 26.04.2010 14:51

tak jak w temacie kilka pytań drobnych mam nadzieje

1) jak dodać np. do jednej klasy żeby miała na start 300 armor
2) noże do rzucania np. 10 noży ma którymi może rzucać
3) Gdy zabije wroga odnawia mu się HP
4) zrobić item taki jaką ma funkcję Nekromanta "Może wskrzesać lub zjadać zmarłych"

3.
Szukasz:
else if(player_class[id] == Zabojca) knifes = 1 + floatround ( player_intelligence[id]/20.0 , floatround_floor )
Dodajesz pod tym:
else if(player_class[id] == x) knifes = y + floatround ( player_intelligence[id]/z.0 , floatround_floor )
x-nazwa twojej klasy
y-ile ma dostawać noży
z-co ile inteligencji ma dostawać y czyli noży ^^
A 4. jeśli się nie mylę : (nie sprawdzałem...)
Robisz nowy item np.:
case x:
		{
			player_item_name[id] = "xxxxxxx xxxxxxx"	
			player_item_id[id] = rannum	
			g_haskit[id] = 1
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj opis na hud",player_item_name[id])
		}
Nie zapewniam że będzie działać nie próbowałem nigdy :P chociaż sprawdzałem i się kompiluje ^^
  • +
  • -
  • 0

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 15:20

1) jak dodać np. do jednej klasy żeby miała na start 300 armor
3) Gdy zabije wroga odnawia mu się HP


1) W public RoundStart() dopisz:

if(player_class[i] == TwojaKlasa) set_user_armor(i,300)

Tam gdzie 300 wpisz, ile ma dostawać pancerz.

3. Wyszukaj

/* ==================================================================================================== */

public add_barbarian_bonus(id)
{
	if (player_class[id] == Barbarzynca)
	{	
		change_health(id,20,0,"")
	}
}

/* ==================================================================================================== */


Jeżeli chcesz, aby dostawała 20hp, dopisz tak:

if (player_class[id] == Barbarzynca || player_class[id] == TwojaKlasa)

Jeżeli więcek lub mniej, zrób funkcje:

/* ==================================================================================================== */

public add_barbarian_bonus(id)
{
	if (player_class[id] == Barbarzynca)
	{	
		change_health(id,20,0,"")
	}
        if (player_class[id] == X)
	{	
		change_health(id,Y,0,"")
	}
}

/* ==================================================================================================== */

X-Twoja Klasa
Y-Ilość hp.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.04.2010 15:20





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych