Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tele?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.04.2010 14:52

Nie wiem. xD Tak jak w poście wyżej, G[o]Q'a kod troche zmieniony.. ;d

#22 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 27.04.2010 20:23

Nie wiem. xD Tak jak w poście wyżej, G[o]Q'a kod troche zmieniony.. ;d


no to moze ta zmiana za to odpowiada : ) jezeli masz funkcje od przenoszenia tzn jakies takie "namiary" to zrob je tak jak w war3ft.
  • +
  • -
  • 0

#23 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.04.2010 20:30

daj ten kod co zmieniiles bo pewnie sie bawiles coordy[id][2] a grzeczne dzieci nie powinny sie tym elementem bawic :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#24 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.04.2010 20:48

new coordy[33][3]

Roundstart()

get_user_origin(i,coordy[i],0)

Do
public Check_Magic(id)

Dodałem to:

if (teleport[id] > 0) tele(id)

Pod
public Prethink_Blink(id)

Dodałem to:

/* ==================================================================================================== */
public tele(id)
{
       if (used_item[id])
       {
		hudmsg(id,2.0,"Uzyles!")
		return PLUGIN_CONTINUE
       }
       if (get_user_button(id) & IN_USE && on_knife[id] && button[id]==0)
       {
       button[id]=1;
       set_user_origin(id,coordy[id])
       new name[32]
       get_user_name(id, name, 31)
       ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Zostales przeteleportowany na Twoj respawn!", name)
       }
       used_item[id] = false
       return PLUGIN_CONTINUE
}
/* ==================================================================================================== */


Podpiąłem teleport[id] pod klase, przed switchem wyzerowałem i... teleportuje na resp, ale do góry i ląduje w teksturach

#25 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 28.04.2010 19:48

new coordy[33][3]

Roundstart()

get_user_origin(i,coordy[i],0)

Do
public Check_Magic(id)

Dodałem to:

if (teleport[id] > 0) tele(id)

Pod
public Prethink_Blink(id)

Dodałem to:

/* ==================================================================================================== */
public tele(id)
{
       if (used_item[id])
       {
		hudmsg(id,2.0,"Uzyles!")
		return PLUGIN_CONTINUE
       }
       if (get_user_button(id) & IN_USE && on_knife[id] && button[id]==0)
       {
       button[id]=1;
       set_user_origin(id,coordy[id])
       new name[32]
       get_user_name(id, name, 31)
       ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Zostales przeteleportowany na Twoj respawn!", name)
       }
       used_item[id] = false
       return PLUGIN_CONTINUE
}
/* ==================================================================================================== */


Podpiąłem teleport[id] pod klase, przed switchem wyzerowałem i... teleportuje na resp, ale do góry i ląduje w teksturach


Hmm i wywala kolesia w gore ? No to moze zmien cos z new coordy ; /
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych