Nie wiem. Tak jak w poście wyżej, G[o]Q'a kod troche zmieniony.. ;d
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Tele?
Temat rozp.
Screeaam...
, 25.04.2010 00:55
24 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 27.04.2010 14:52
#22
Napisano 27.04.2010 20:23
Nie wiem. Tak jak w poście wyżej, G[o]Q'a kod troche zmieniony.. ;d
no to moze ta zmiana za to odpowiada : ) jezeli masz funkcje od przenoszenia tzn jakies takie "namiary" to zrob je tak jak w war3ft.
#23
Napisano 27.04.2010 20:30
daj ten kod co zmieniiles bo pewnie sie bawiles coordy[id][2] a grzeczne dzieci nie powinny sie tym elementem bawic
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#24
Napisano 27.04.2010 20:48
new coordy[33][3]
Roundstart()
get_user_origin(i,coordy[i],0)
Do
public Check_Magic(id)
Dodałem to:
if (teleport[id] > 0) tele(id)
Pod
public Prethink_Blink(id)
Dodałem to:
/* ==================================================================================================== */ public tele(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Uzyles!") return PLUGIN_CONTINUE } if (get_user_button(id) & IN_USE && on_knife[id] && button[id]==0) { button[id]=1; set_user_origin(id,coordy[id]) new name[32] get_user_name(id, name, 31) ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Zostales przeteleportowany na Twoj respawn!", name) } used_item[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } /* ==================================================================================================== */
Podpiąłem teleport[id] pod klase, przed switchem wyzerowałem i... teleportuje na resp, ale do góry i ląduje w teksturach
#25
Napisano 28.04.2010 19:48
new coordy[33][3]
Roundstart()get_user_origin(i,coordy[i],0)
Dopublic Check_Magic(id)
Dodałem to:if (teleport[id] > 0) tele(id)
Podpublic Prethink_Blink(id)
Dodałem to:/* ==================================================================================================== */ public tele(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Uzyles!") return PLUGIN_CONTINUE } if (get_user_button(id) & IN_USE && on_knife[id] && button[id]==0) { button[id]=1; set_user_origin(id,coordy[id]) new name[32] get_user_name(id, name, 31) ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Zostales przeteleportowany na Twoj respawn!", name) } used_item[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } /* ==================================================================================================== */
Podpiąłem teleport[id] pod klase, przed switchem wyzerowałem i... teleportuje na resp, ale do góry i ląduje w teksturach
Hmm i wywala kolesia w gore ? No to moze zmien cos z new coordy ; /
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych