Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klasę Barank i 2 innę

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 sq667

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.10.2014 15:14

Witam.

 

Prosiłbym o zrobienie następujących klas za minimum 1 klasę daje + : (wszystkie klasy zwykłe!)

 

 

Nazwa - Baran

Staty po 5

Bronie - ak47 i He

 

Ma ak47 1/11 z 1/4 z HE 2 skoki

-----------------------------------------------

Nazwa - CzarnaOwca

Staty po 10

Bronie m4a1

 

Ma m4a1 1/12 i wybucha po smierci zadajac +50 int

----------------------------------------------------------------------

Nazwa - Smerf

 

Staty po 5

Bronie -  He.knife,deagle

 

Ma 1/2 z He 1/1 z noza PPM 1/6 z deagle mnie go widac



#2 ceglacl

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 15.10.2014 14:14

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Baran";
new const opis[]    = "1/11 z AK | 1/4 z HE | 2 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new skoki[33];
new oneonone[33][31]
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ceglacl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
 
oneonone[id][CSW_AK47] = 11
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 4
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
oneonone[id][CSW_AK47] = 0
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 0
 
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
 
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
 
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
 
return HAM_IGNORED;
}

 

 

 
proszę

Użytkownik ceglacl edytował ten post 15.10.2014 14:14

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych